Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
nude 3000 proizvoda

Tvornica zdrave hrane: 'U ovu smo priču ušli iz ljubavi prema zdravoj hrani i doveli u Hrvatsku egzotiku'

Emica Elveđi/Pixsell
02.08.2021.
u 16:26

Svakodnevno nabavljaju namirnice iz cijelog svijeta, ali su, surađujući s poznatim svjetskim i hrvatskim proizvođačima, osmislili i svoj brend Nutrigold. Biraju najkvalitetnije namirnice, kreiraju ambalažu te sami pakiraju svoje proizvode

Nema tu nikakve tajne uspjeha. Samo rad, upornost i odanost poslu”, kazao je 32-godišnji Dominik Milolož koji je sa svojim prijateljem i partnerom Elvisom Kajtazovićem krenuo u biznis otvorivši Tvornicu zdrave hrane.

– Sve je počelo 2015. godine, vrlo spontano, vrlo iskreno, bez kune mamine i tatine financijske pomoći i bez nekog skrivenoga ludog plana. Iz naše ljubavi prema zdravom načinu života i znatiželji, počeli smo sve više istraživati svijet novih namirnica, egzotičnih sastojaka i dodataka prehrani za koje Hrvatska tada još nije čula. Prvo smo sebi počeli nabavljati sve te zanimljive brendove i namirnice, a onda su se za to zainteresirali naši prijatelji, obitelj, poznanici. I tako je sve počelo – kazao je Dominik objašnjavajući što sve u njihovim trgovinama nude kao zdravu hranu.

Foto: Emica Elveđi/Pixsell

Prehrana prema krvnim grupama: Evo što biste trebali jesti...

1/5

– Tu ima više od 3000 proizvoda pa je dosta teško odgovoriti na to pitanje. Ono što je svakako osvojilo naše kupce je širok asortiman prehrane za dijabetičare i alergičare. Također i velika ponuda namirnica bez glutena i laktoze, primjerice! Naravno, nudimo široku paletu vitamina i dodataka prehrane, sportske dodatke, ali i klasične namirnice u nekim alternativnijim oblicima, poput brašna i ulja – kazao je Dominik u čijoj smo trgovini na policama vidjeli zaista velik asortiman.

Drže, primjerice, sve vrste brašna, od pirova, bademova i bučina do amarantova i brašna od zelene banane, zatim razne vrste škroba, sve moguće masnoće i ekstradjevičanska maslinova ulja, kojih je nešto manji izbor s obzirom na raskošnu ponudu proizvođača u Hrvatskoj, do maslaca od lješnjaka i indijskih oraščića, a prodaju u prahu i većinu egzotičnih biljaka, integralne žitarice, začine, Subanove i Petrovčeve čajeve, nešto azijske hrane uključujući premium organske sojine umake i zanimljiv veganski i bezglutenski asortiman sportske hrane, zatim suplemente, organsku kozmetiku, tzv. raw čokoladu, nekoliko brendova zdravih grickalica i slično.

– Krenuli smo u vrijeme kad je ljude sve više zanimao svijet neobičnih namirnica, a nisu imali načina i znanja doći do njih. Upravo tu smo mi uskočili i ponudili nevjerojatno rješenje koje su odmah zavoljeli – kazao je Dominikov partner 33-godišnji Elvis Kajtazović, ističući kako su počeli s jednom trgovinom, a sada ih imaju već nekoliko.

Foto: Emica Elveđi/Pixsell

– Naša mala prostorija na dva kata u kojoj smo pakirali webshop narudžbe jer smo isprva bili samo online dućan, brzo je postala prva trgovina. I to se nekako logično razvijalo. Zagrepčani su često htjeli pokupiti svoje webshop narudžbe kako ne bi čekali dostavu i malo pomalo postalo je jasno da trebamo fizičku poslovnicu – govori Elvis ističući kako je nastala Tvornica zdrave hrane.

– Oduvijek živimo zdravo i njegujemo zdrav način života, a u potrazi za raznim namirnicama i dodacima prehrani često smo bili sputavani, što zbog cijene, što zbog teškog pronalaženja i nabave. Jednom smo u potrazi za tjesteninom o kojoj smo čitali na brojnim stranim portalima i koju smo htjeli probati te uvrstiti u prehranu počeli otkrivati svijet zdrave hrane i distribucije. Prije tog čarobnog svijeta, jedan od nas radio je u marketingu, a drugi kao zaposlenik obiteljske tvrtke u kojoj se educirao o tome kako trgovina funkcionira. Kada su se spojila ta dva naša radna iskustva, dobili smo dobitnu kombinaciju – govori Elvis.

– Neki naši potencijalni kupci ponekad nisu bili sigurni u online prodaju i često su nas pitali mogu li određene proizvode doći vidjeti ili fizički kupiti. Imali smo puno slučajeva kada su nam ljudi kucali na vrata skladišta ne bi li što prije došli do željenog proizvoda i fizički ih preuzeli. Samim time postalo je jasno da će nam trgovina sigurno pomoći u rastu prodaje i širenju naše poslovne vizije. Sav sadržaj s naše web stranice podijelili smo na društvenim mrežama pa su tako korisnici imali priliku upoznati se sa svakim proizvodom. Na taj su nas način kupci upoznali, a kasnije smo samo nastavili graditi svoj odnos s njima. Kroz naše edukativne tekstove na web stranici vrlo brzo su i naši kupci shvatili da razumijemo zdrave namirnice i da uistinu živimo za ono što radimo – govori Elvis ističući kako neke asortimane uvoze a neke proizvode sami.

– Svakodnevno nabavljamo namirnice iz cijelog svijeta, ali smo i usko surađujući s poznatim svjetskim i hrvatskim proizvođačima osmislili svoj brend Nutrigold. Sami ga pakiramo, osmišljavamo ambalažu, kreiramo i biramo najkvalitetnije namirnice. Tim se korakom, koji smo napravili 2018., izrazito ponosimo. Na kraju krajeva, baš taj naš brend puni police BIPA drogerija, Plodina, lanca trgovina Offertissima, KTC-a…Poslujemo gotovo s cijelim svijetom, s Pakistanom, Indijom, Egiptom, Turskom, Šri Lankom, Kanadom, Meksikom... – govori Elvis dodajući tko je sve zainteresiran za zdravu hranu i koji slojevi društva posjećuju njihove trgovine.

Foto: Emica Elveđi/Pixsell

– Posljednjih godina, a pogotovo s pandemijom koja nas je zadesila, ljudi su postali svjesni važnosti prehrane i dodataka prehrani u svakodnevici. Naši kupci su uglavnom visokoobrazovani, mlađi ljudi, pretežno Zagrepčani, Riječani, Splićani, Istrani i Međimurci, ali nas voli cijela Hrvatska i, kako bi se reklo, od jedne do 101 godine. A time se doista ponosimo jer baš imamo iskren i zdrav odnos s kupcima. Razmjenjujemo recepte, saznajemo zajedno savjete i kulinarske tajne, kuhamo, razgovaramo o zdravstvenim problemima, pronalazimo sjajne namirnice... Takav način poslovanja stvoren je za svaki sloj društva, za svaki spol, dob… Instagram je tu neku čudnu liniju koja je uvijek dijelila slavne i poznate od “običnih” ljudi obrisao tako da smo preko društvenih mreža svjedoci da nas spominju i hvale osobe iz javnog, društvenog i političkog života. Hvala im na tome! Ne želim imenovati nikoga jer su nam svi jednako važni i ne bi bilo fer spomenuti i istaknuti nekoga posebno – kazao je Elvis koji se ispričao jer je morao na važan i hitan sastanak te nas je ostavio sa svojim partnerom Dominikom.

– Nudimo vrlo širok izbor i brašna i tjestenine. Najbolje da posjetite naš online shop ili trgovinu i uvjerite se i sami. Od mahunarki, LCHF brašna, vitamina, niskokaloričnih sastojaka, nudimo tjestenine od svega i svačega. O obujmu našeg posla govori vam i to što smo u tako kratkom vremenu zaposlili 130 radnika – kazao je Dominik ističući kako je za uspjeh u poslovanju vrlo važan i odnos prema zaposlenicima i kupcima.

– Ja ne dolazim na posao kao neki direktori u podne i ne odlazim u 14 sati. Moje je radno vrijeme kao i radno vrijeme mojih zaposlenika pa i dulje. S njima radim, pakiram, lijepim etikete, nosim pakete u vozila i sve što je potrebno. Moj partner Elvis i ja jednaki smo sa svakim mojim zaposlenikom. Uz to da biste uspjeli trebate imati i iskren i zdrav odnos s kupcima. Drugo, veliku strast i ljubav prema zdravom životu. Treće, sjajnu poslovnu ideja u sjajnom trenutku uz još sjajnije zaposlenike. Četvrto, Tvornica zdrave hrane za nas je zakon – kazao je Dominik, kojeg smo na kraju razgovora pitali i kakvi su im planovi.

– Moramo svi zajedno više raditi na edukaciji, održivu razvoju i zelenijem poslovanju. U tu svrhu raznoraznim akcijama i kampanjama kao što je ova trenutačna “Bez okolišanja” pokušavamo educirati ljude da sve više obrate pozornost na pametno gospodarenje otpadom i da se pokrene pozitivan trend recikliranja u cijeloj Hrvatskoj. Zagreb je jedan od najgore ocijenjenih gradova u cijeloj Europi jer razvrstava samo jedan posto otpada, a Ljubljana reciklira više od 60 posto. Zbog toga nam je cilj, uz ostalo, educirati ljude kako unaprijediti našu malu zajednicu ne bi li u konačnici svima bilo ljepše. Što lokalno, što globalno. Neka bude još poslovnica u Hrvatskoj i neka nam se otvore vrata nekih susjednih zemalja! Pa ćemo za nekoliko godina vidjeti kamo smo stigli – optimističan je Dominik Milolož.

Bratići iz Francuske Benjamin i Julien zaljubili su se u Hrvatsku i ovdje preselili: "Hrvati misle da lažemo, da smo špijuni ili da smo ludi! Hrvatska je predivna i sviđa nam se što je sve 'laganini'!"

Komentara 11

ZV
zvezdomor
07:57 02.02.2023.

kad bi jednom zavirili u skladiste i pakiraonicu tzv.tvornice pa pročitali oznake i popratne papire NIKAD više nebi pomislili tamo kupit

DU
Deleted user
16:56 02.08.2021.

Koliko kao prosječni potrošač mogu uopće znati, zadovoljna sam sa Tvornicom zdrave hrane.

Avatar Slavonija2014
Slavonija2014
18:30 02.08.2021.

Babinjo, u debeloj si zabludi! Organska hrana ima 57 puta manje toksina od konvencionalne. A to je objavila njemačka emisija Galileo.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije