Tajni gosti na Jadranu otkrili kakva je zapravo usluga u hrvatskom turizmu
Prezentirani su rezultati istraživanja "Tajni gost" s ciljem mjerenja kvalitete usluge u turizmu provedenog od lipnja do rujna prošle godine
Komentari 7
ta mi smo poznati po uslužnosti, kako austrijancima, ugarima.., samo naklon..
nisam bio u ovoj anketi.
Sto se tice Hrvata i ljubaznosti prema turistu (bilo domacem ili stranom) moje iskustvo je da su negdje u sredini. Ali veliki plus je poznavanje engleskog i mjemackog jezika. Nedavno bijah u Spaniji (Andalucie) i mora se priznati zasluzuju samonati zasluzuju samo pohvale sto se ljubaznosti i usluznosti tice. Nego, dobra ideja je poslati Mystery Shoppers u drzavne ustanove, opcine, poste, bolnice, a narocito staracke domove...pa objaviti rezultate.
Usluga je u Hrvatskoj dobra . Treba uvijek raditi na tome da bude bolja.
ma dajte, dalmatinac te gleda i želi pitati kud si baš sad došao kad je fjaka
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
znate onu poslovicu "tko trazi taj i nade". Prosao sam cijelu obalu od Umaga do Dubrovnika i privatno i u hotelima. Ja sam zadovoljan.