Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 183
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Suradnja Podravke i Leda

Sladoled Lino Lada najbolji je na svijetu!

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
1/3
31.10.2019.
u 09:45

U trgovinama se namaz Lino Lada može pronaći u pet okusa, a prema pojedinim istraživanjima, omiljeniji je i od svjetski poznate Nutelle

Sladoled Lino Lada, koji je nastao u suradnji Leda i Podravke, struka je ovih dana na International Ice Cream Consortiumu u Švedskoj proglasila najboljim sladoledom na svijetu. Omiljeni brend kremnih namaza u Hrvatskoj širokom paletom okusa brzo je osvojio nepca potrošača pa se njegova sladoledna inačica nametnula sama po sebi. Suradnja s Ledom rezultirala je ledenim desertom koji je brzo postao jedan od najtraženijih na tržištu.

– Inovativnost i nadogradnja Podravkinih perjanica temelj su na kojem gradimo svoj uspjeh, a posebno nas veseli kada to činimo u suradnji s našim partnerima, domaćim kompanijama. Suradnjom s Ledom jedinstveni okus i doživljaj namaza Lino Lada pretočen je u ledeno iskustvo koje je oduševilo potrošače diljem svijeta i svjetske stručnjake – izjavila je Vesna Višnić, direktorica Poslovnog programa dječja hrana, slastice i snack iz Podravke.

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL

Iz koprivničke kompanije objašnjavaju kako je Lino Lada duo sladoled kombinacija fine kreme od lješnjaka i mliječne kreme, a obavijen je dvostrukim mekanim preljevom od nougata i mliječne čokolade koji se topi pri svakom grizu te predstavlja inovaciju na tržištu sladoleda. Izgled sladoleda u obliku staklenke Lino Lade dodatno upotpunjuje užitak ledene varijante kremnog namaza, čija su i proizvodnja i prodaja u konstantom porastu. U 2018. Lino Lada namaza prodano je 20% više u odnosu na 2017., a ove godine bilježi novi rekordni rast od 24%.

– Trenutačno se u trgovinama Lino Ladu može pronaći u pet okusa za koje je teško reći koji je bolji, a prema pojedinim istraživanjima, omiljenija je i od svjetski poznate Nutelle – hvale se u Podravki te najavljuju skora nova iznenađenja za potrošače.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije