Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Zanimljivo
Povratak na članak

Psihologija boja u marketingu – značenje boja u poslovnom svijetu

Pri kupnji određenog proizvoda, 93% ljudi svoj izbor temelji na vizualnoj percepciji, a čak 84.7% njih tvrdi da je boja glavna karakteristika. Različite boje imaju različite učinke na potrošače – crvena pojačava apetit, plava pruža osjećaj sigurnosti, zelena odaje dojam harmonije i sklada, narančasta predstavlja entuzijazam, ljubičasta je povezana sa svečanošću i elegancijom. Kako funkcioniraju boje u poslovnom svijetu te kakav je utjecaj boja na ljude, saznajte u nastavku članka.

Komentari 0

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.