Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 183
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Najvažniji igrači u vrijeme pandemije: Počeli iz garaže, a danas Hrvatsku opskrbljuju WC papirom

Delt papir
Foto: Promo
1/6
30.04.2020.
u 12:27

Ako se dobro sjećate 90-ih, sigurno pamtite i WC papir u listićima grubog ružičastog papira koji smo svi otvoreno mrzili koristiti.

Niski higijenski standardi i nepostojanje držača u zahodima hrvatskih kafića i restorana većini se tada činila odbojnom, no dvojica zagrebačkih studenata u tome su vidjeli poslovnu priliku života.

Krunoslav Kišak i Alen Krajačić bili su tek 23-godišnji „klinci“ s odličnom idejom, no u tom trenutku bilo im je iznimno teško uvjeriti strane proizvođače da su unatoč svojoj mladosti i neiskustvu ozbiljni kupci.

Foto: Arena Hospitality Group

Dok su ih prijatelji te davne '94. godine u nevjerici gledali kako istovaruju pun šleper WC papira u svoje stanove i smetlarnik u zagrebačkim Dugavama, počinjala je genijalna priča o današnjem Delt papiru, proizvođaču papirnate konfekcije, salveta, toaletnog papira i ručnika, ali i jednom od najboljih svjetskih inovatora u svojoj industriji.

Njihova mala firma prometnula se u najvećeg distributera u Hrvatskoj, a 2008. i u proizvođača. Bili su prvi koji su u Hrvatskoj počeli proizvoditi salvete, a zahvaljujući konstantnom ulaganju u tehnologiju postali su i jedan od najnaprednijih proizvođača papirne konfekcije u cijeloj regiji.  

Prvi su uspjeli iz role WC papira izbaciti kartonski valjak, što znači da njihovi proizvodi ne ostavljaju nikakav otpad, čime su samo u 2019. smanjili količinu otpada za 320 tona. Ove će godine na sajmu predstaviti i foliju u koju zamataju proizvode, a koji se u komposteru razgradi već za osam tjedana.

Foto: Arena Hospitality Group

Danas Delt papir broji 93 stalno zaposlenih, gotovo dvostruko više nego kad su krenuli s proizvodnjom. Svoje proizvode izvoze na Island, u Kraljevinu Bahrein, Ujedinjene Arapske Emirate, diljem Europe... uglavnom za HoReCa sektor, dok ih Hrvati najbolje poznaju po Ola'la brendu.

Iako ga vjerojatno niste vidjeli u TV reklamama i na jumbo plakatima, Ola'la je danas četvrti najprodavaniji brend na našem tržištu.

Povjerenje kupaca stekao je zahvaljujući kvaliteti proizvoda, činjenici da je riječ o hrvatskoj proizvodnji te SPAR-u koji ga na svoje police plasira već više od šest godina u sklopu kampanje „Da, domaće je“.

Foto: Arena Hospitality Group

Kampanjom "Da, domaće je" SPAR okuplja proizvođače iz cijele Hrvatske i pomaže im plasirati svoje proizvode diljem zemlje i na inozemnim tržištima na kojima SPAR posluje. Udio hrvatskih dobavljača u ukupnom prehrambenom asortimanu SPAR-a iznosi čak 77 posto što pokazuje koliko je SPAR posvećen hrvatskoj kvaliteti, domaćoj proizvodnji i razvoju gospodarstva. "Da, domaće je" nudi najkvalitetnija hrvatska jaja, vina, sireve, mlijeko, kolače, voće i povrće, čajeve... Baš sve što jednom domaćinstvu treba.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije