Zanimljivo

Google Earth objavio snimke koje pokazuju promjenu planete u zadnjih 36 godina - vidi se i Zagreb

Google Earth
21.04.2021.

Ovime su htjeli dokazati koliko veliki utjecaj ljudi imaju na zagađenje okoliša i promjenu klime.

Google Earth ovih je dana objavio novi alat, Timelaps, koji je zapravo animacija satelitskih snimki planeta Zemlje u posljednjih 36 godina. Još uvijek ne možete 'zaviriti' u svaki dio zemlje, ali među mnogim gradovima našao se i Zagreb, pa tako možete vidjeti koliko se naselio od 1984. do 2020.

Foto: Google Earth

Američka znanstvenica, Natalie M. Mahowald otkrila je da se utjecaj klimatskih promjena odvija jako sporo, pa nam je to teško vidjeti, ali to ne znači da se ne događaju. Isto tako, postigli su se i neki pozitivni pomaci u borbi protiv klimatskih promjena.

Za ovaj projekt, kojim su htjeli pokazati da ljudi imaju jako veliki utjecaj na klimu, Google se udružio s NASA-om, Američkom geološkom službom, Europskom svemirskom agencijom i Europskom unijom, prenosi BP.

Pogledajte trenutak kada je NASA-in mini helikopter poletio na Marsu:

Osim Zagreba, prikazani su gradovi u Kanadi, Kini, na Aljasci...

Newfoundland i Labrador, Kanada

Šangaj, Kina

Columbia Glacier, Aljaska

Foto: Google Earth

Cesta ruža i vina povezala prirodu, vino i umjetnost:

ŠO
šolman
16:42 21.04.2021.

Gospodo, pravilno je planet (muški rod), a ne planeta.

Avatar Tombstone
Tombstone
21:19 21.04.2021.

Google Earth je prikazao samo ono sto je zelio prikazati a sto je i za ocekivati od ove ultra liberalno ljevicarske firme. Fotografije su vjerodostojne koliko i Grubiniceve, uz to sto svi zaboravljaju da je nasa planeta vec imala npr ledeno doba i da ga nisu mogli ni prouzrociti a ni usporiti, zaustaviti ni prekinuti tadasnji ljudi. Uz bezumne izjave tipa "najniza temperatura u Floridi u zadnjih 120 godina" cime samo dokazuju da je doticni dogadjaj potpuno prirodan i da se vec dogadjao i opet ce se dogadjati u zadnje vrijeme prestali su koristiti naziv globalno zatopljenje nakon upozorenja znanstvenika koliko je taj naziv sulud i poceli koristiti " klimatske promjene" opet zaboravljajuci da se iste npr u Hrvatskoj uredno dogadjaju 4 puta godisnje vec poprilicno dugo. A za one koji se boje potopa topljenjem leda na polovima napravite osnovnoskolski pokus s casom vode u zamrsivacu. I vidjet cete da se zaledjivanjem volumen vode povecao a ponovnim odledjivanjem smanjio.

Avatar kastanjer2
kastanjer2
22:02 21.04.2021.

Normalno je da se zagrijava kada samo pričaju o CO2, a ugljični dioksid nije kriv za globalno zatopljenje! Sve krivo rade!