Već i vrapci na grani znaju da je u recesiji najbrže rastuća grana – kozmetička industrija. To je tako jer glavninu potrošača kozmetike čine žene, koje se i u trenutku kad stežu remen ne žele odreći sitnih zadovoljstava zapakiranih u savršenu ambalažu. No, uz porast prodaje konvencionalne kozmetike, u kriznim godinama, dakle od kraja 2008., čak 30-postotni rast bilježi kozmetika s predznacima bio i/ili eko.
U ovom slučaju ni Hrvatska ne zaostaje za svjetskim trendom. Naime, i u nas je sve više marki koje se temelje na prirodnoj kozmetici, a kojima popularnost među Hrvaticama raste. Općenito, na domaćem tržištu jako dobro prolaze proizvodi s ekološkim predznakom pa, osim kozmetike, rast prodaje bilježe i prašci za rublje i posuđe koji ne štete okolišu, organski uzgojena hrana te proizvodi s oznakom fair trade. U čemu je tajna?
U povoljnijoj cijeni, ambalaži od recikliranih materijala te osjećaju da kupujući te proizvode činite dobro sebi, ali i cijelome svijetu. Popis je poduži, a svi ljubitelji organske kozmetike uvjereni su da koristeći se njome ni na koji način ne štete svome tijelu jer većina tih proizvoda ne sadržava naftne derivate kojima inače kozmetika obiluje.
prasak za rublje koji ne steti okilisu? pazit kud se koja roba nosi, manje ju prat, na manjoj temperaturi , bez omeksivaca i susit vani a ne u susilici - tek ste onda nesto napravili u smanjenju oneciscenja voda i smanjenju potrosnje energenata. jer samo kupovinom bio etiketiranog praska zapravo dajete svoje pare nekoj drugoj kompaniji, a ne onoj mainstream. poruka je : nije stvar u promjeni marke proizvoda nego u promjeni navika, a ovim prvim samo si perete dusu