Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 199
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Upitna investicija
Povratak na članak

Upitna investicija: Raskida se ugovor za pelješki most?

Hrvatske ceste za most nemaju novca, a izvođači traže plaćeni zastoj radova.

Komentari 89

OB
-obrisani-
10:48 20.10.2010.

Crvena komunistička banda ne želi raditi bez novca,bljuv Hebrang

VL
VI
vidimškoj
09:36 21.10.2010.

20.10.2010. u 17:09h stari_mudrac je napisao/la: a šta će farbat žužuli ? +++++++++++++++++++ jaja ua Uskrs....

VL
VI
vidimškoj
09:37 21.10.2010.

a vidi lipoga mosta,da bar maketu naprave pa da joj se divimo

VL
OB
-obrisani-
12:03 21.10.2010.

taj most je inače budalaština... nek se dogovore s bosancima i zdrrrrravo...

VL
EU
eureka001
09:52 20.10.2010.

i dalje cemo morati kroz bosansku vukoyebinu putovat

VL
LO
lopata
08:11 20.10.2010.

Ne razumijem gdje je problem!!!!!!!!!!! Uvijek ste krali zar je to odjednom problem?????????????????????

VL
Avatar billybull
billybull
08:15 20.10.2010.

evo, fino nas opet \"pumpaju\"...poruka clanka je: bosanski lobi u hrvatskoj vladi pobjeduje po ovom pitanju...previse bi novca izgubili (oni, obitelji i \"prijatelji\") zatvaranjem \"zlatnog rudnika\" neuma...iliti kardeljeva....

VL
DU
Deleted user
08:15 20.10.2010.

Hrvatska ne samo da ima najviše nepovoljan omjer km2 ozemlja/ km dužnih granice nego i tu i takvu \"kiflu\" imamo rascijepljenu u 2 kopnena fragmenta. Neum presijeca RH doduše samo formalno jer tamo nema etničke granice odnosno tamo žive Hrvati (i to kakvi, oni koji su spremni istrpjeti samo da RH bude bolje). Tako da nema ozbiljne države na svijetu koja ne bi, ako je teh. izvedivo, spojila mostom 2 fragmenta svog ozemlja, zar ne? I taj most je bukvalno nasušna potreba jer ne samo da rješava diskontinuitet drž. ozemlja RH nego iz relativne prometne izolacije izvlači golemi poluotok Pelješac i još 3 značajna otoka koji mu gravitiraju (Mljet, Korčula i via Korčula odnosno trajekt Vela Luka- Ubli i Lastovo). Most ima ogromnu vrijednost neizravno jer će preporoditi taj cijeli kraj odnosno revitalizirati poluotok koji će umjesto slijepog crijeva u prometnom smislu (cesta idealna za brdski reli) postati prometnom okosnicom i poveznicom srednje i južne Dalmacije. Osim toga, golem je niz pritisaka i ucjena koje RH može očekivati od fragilne tvorevine BiH što se tiče prolaska kroz Neum i zašto bi bili u nemilosti njihovih drž. službi kad se radi o nasušnim potrebama stanovnika naše najviše južne županije i rijeke turista u sezoni. Pitajte stanovnike Dubrovnika da li treba ili ne most i kako im je kad im netko umre u splitskoj bolnici i kad transportiraju lijes preko neumskog koridora odnosno kad idu transporti skupocjenog tereta s hrv. zaštitarima i policijom RH pa koliko treba formalnosti da se dostigne prolaz kroz Neum. Kako oni koji snatre u EU članstvu RH zamišljaju da će se tamo odvijati i dalje prolaz kroz Neum uz striktne schengen formalnosti? Pa koliko bi to trajalo i koliko energije drž. službenika bi se tamo gubilo i tko bi sve to platio... Most je jednostavno nužnost, a po cijeni jumbo-jeta odnosno prevedeno u AC - koštat će manje nego 2x2 cijevi tunela Mala Kapela i Sv. Rok. Pa da to RH ne može napraviti nalik svakoj ozbiljnoj državi svijeta. Morski mostovi su hit u Skandinaviji i na sjeveru Njemačke!

VL
Avatar tkozna
tkozna
08:21 20.10.2010.

Mislim da je vrlo komplicirano i ponižavajuće za stanovnike Hrvatske ispod Neuma ići do drugog dijela Hrvatske sa putovnicom. Nikada tamo nisam išao ali znam što nam slovenci(nije greška) rade. Mora im se pomoći! No pitanje je koliko i oni sami trebaju u svemu tome učestvovati?Ostavimo predrasude politiku i gledajmo da i tamo dolje žive Naši ljudi!

VL
DU
Deleted user
08:30 20.10.2010.

Da ste neke ljude pitali 91 treba li nam Hrvatska, odgovorili bi da ne da nam je to preskupo, istim ljudima Dalmatina je prvo bila šovinistička pa onda preskupa, dans im je preskup most za Pelješac. Općenito ništa što see u Hrvatskoj gradi, što je promovira, što je čini prepoznatljivom kod te grupe ljudi neće naići na odobravanje, naći će sve mile razloge da takve projekte ospore i uspore, probat će sve da nas još više podjele, usitne po mogućnosti zakrve, a cilj je, bacanje Hrvatske na koljena. Umjesto da takvima dajemo prostor za laprdanje odgovorimo na slijedeća tri pitanja: Treba li taj most, koji Hrvatsku čini cijelom, Hrvatskoj? Treba. Treba li taj most regionalnoj i lokalnoj zajedni? Treba. Hoćemo li negradnjom mosta biti manje dužni? Nećemo. Stvar je jednostavna i jasna, zar ne?

VL
UK
Ugo Kajvez
08:34 20.10.2010.

20.10.2010. u 08:30h IDujas . Da se washingtonski sporazum tuđmana i izetbegovića sproveo do kraj i da je gotovina ušao u banju luku taj most danas ne bi uopće bio bitan niti potreban ...........

VL
SA
sargu123
08:35 20.10.2010.

Eto, sad će Vlaisavljevićka moći PO TREĆI PUT svečano otvoriti radove na izgradnji mosta . To prenemaganje Hadezeovske svite tamo na fiktivnom gradilištu ne košta ništa , kaj ne ?!

VL
Avatar ivek
ivek
08:39 20.10.2010.

TRIBAL MOS ILI NETRIBA.. taj most nama netriba... za vrime lita dolaze nam kruzeri u Dubrovnik-- zagrebcani se inace ne kupaju na Jugu.. kada je jaka bura ili vitar most se zatvara... da se naparvi most-- mostarina i velike guzve na naplatnim kucicama... ovak proletimo kroz neum do metkovoca i to je ve... za 5 minuta vrimena ne triba most..-- Hrvatska i Bosna u paketu ulaze u EU..2020..

VL
DU
Deleted user
08:40 20.10.2010.

- 20.10.2010. u 08:34h Ugo Kajvez je napisao/la: 20.10.2010. u 08:30h IDujas . Da se washingtonski sporazum tuđmana i izetbegovića sproveo do kraj i da je gotovina ušao u banju luku taj most danas ne bi uopće bio bitan niti potreban ........... /* */ Slažem se i kao što sam napisao u već stotinjak postova, jedina ozbiljna greška Franje Tuđmana je što se u Bosni nismo postavili kao država koja ima svoje životne interese od kojih se ne odustaje (a optuženi i kažnjeni smo kao da jesmo).

VL
CR
crocro
08:43 20.10.2010.

Ovaj budući most nije samo važan za Dubrovačko područje i njezno stanovništvo, već je od vitalnog interesa i za Hrvatsku. Naime, nedopustivo je da se Hrvatski stanovnici koji žele putovati teritorijem Hrvatske i upoznavati njegove ljepote, da moraju u džepu nositi putovnicu i ponižavati se bosansko-hercegovačkim propisima , jer se Hrvatski teritorij ne može prijeći preko Hrvatske, već se mora ići preko tuđe države. Dakle, to pitanje treba kad-tad riješiti. No, idemo dalje s drugim problemima. A to je da se u Hrvatskoj moraju ravnomjerno razvijati sve Hrvatske regije. Kada usporedimo Istru, Slavonija je u zaostatku barem 50 godina, Zagorje zaostaje za Istrom barem 20 godina. Zagorje je paprijed u odnosu na Slavoniju barem 15 godina. Dalmacija također zaostaje u svojem razvoju u odnosu na neke druge znatno razvijenije dijelove Hrvatske, ali su gotovo svi naprijed u odnosu na Slavoniju, jedinu našu žitnicu i majku hraniteljicu. Jer dok je Slavonije nitko neće biti niti gladan a niti žedan. Ma, ljudi moji, ja sam sretan i ponosan na svaki kutak naše lijepe domovine, a bio sam u svakom kutku, no ravnomjeran razvoj ne može se rješavati političkim snagama. Tu moramo biti realni. Koliko god je važno ulagati na turizam jer je to naš izvor prihoda i to nam se vraća, toliko je važno obrađivati zemlju jer je i to naš veliki resurs koji se ne smije gušiti. Zato, politika mora staviti karte na stol i vidjeti koji su prioriteti svih naših regija i što treba učiniti da ljudi u tim regijama funkcioniraju i budu zadovoljni. Moramo ravnomjerno razvijati svaki kutak naše zemlje jer će nam se događati ono što ne želimo. Pitajte se zašto sa sela svi bježe u grad a ostaju samo starci. Povratite mladež na selo i od njega stvorite ugodno mjesto za život. I to će biti odgovor na pitanje kako razvijati regije. Domovinu moraju voljeti svi stanovnici bez obzira gdje žive, jer se svi jednako ugodno trebaju osjećati bez obzira u kojem kutku Lije naše žive.

VL
SM
stari_mudrac
08:53 20.10.2010.

@crocro01, ako se zalažeš za to da skladgradnja naplati osam farbanja mosta, i pet farbanja dade torbarima HDZa, to si mogao i napisati.

VL
EU
eureka001
08:54 20.10.2010.

hehehehehehehe idioti kaj ge nemoze platit bosandjeros raic, koji je dosao mu zagrebacku mljekaru onak kak to i dolikuje bosandjerosima-bez skole i zanata, onda mu je onaj zagorski partizan i izdajica tudjman poklonio zagrebacku mljekaru, a komunisti to blagoslovili, onda je taj bosandjeros prodav to mljekaru za ravnu svotu koliko kosta taj most-hehehehehehhe idioti hehehheheehehe

VL
OB
-obrisani-
08:55 20.10.2010.

crocro01, potpisujem!!! Stari_mudrac, ako nemaš ništa konstruktivno za napisati...šuti!

VL
VI
Vito
08:57 20.10.2010.

Most možemo izgraditi, samo nam nije potrebna tolika visina. S druge strane, zašto nebismo izgradili tunel? Turska će 2012. godine pustiti u promet tunel ispod Mramornog mora, dugačak 12 kilometara. Turska ima trećinu manji BDP po stanovniku od Hrvatske. Istomtom tehnologijom i mi možemo izgraditi 2 kilometra. Onih 100 metara iznad mora samo se treba \"preračunati\" u 30 metara ispod mora. Količina potrebnog betona se preorijentira umjesto u visinu u dubinu.

VL
SM
smjeskoh
12:06 20.10.2010.

Da, da, lupajte minuse, a sjetite me se kad vam pred kućom budu još veće rupe. No, ništa zato, u Dubrovnik ćete morati bez ulaska u BiH. Strašno nešto.

VL
« 1 2 3 4 5 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.