Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 148
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Vlasničko preslagivanje

Kompanija Uniline kupila agenciju E- tours

Putovanje
Foto: Getty Images
1/3
27.11.2019.
u 18:36

Dogodine se može očekivati stabilna turisitčka sezona s rastom prometa od tri posto u kojoj je od poveđanja broja gostiju važnije da oni koji dođu odu zadovoljni

Novo vlasnicko preslagivanje na domaćoj turističkoj sceni. Vodeća domaća destinacijska menadžment kompanija u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi Uniline kupila je agenciju Hrvatskog telecoma E-tours. Primopredaja će biti završena so 31. prosinca, a novi vlasnici poručuju da E-tours nastaje poslovati u dosadašnjem režimu, samostalno i s postojećom upravom. Cijena transakcije će se znati kad završi kupoprodajna procedura.

- Da bi postali lideri htjeli smo jednu zdravu kompaniju s kojom ćemo širiti posao prodajom avio-karata, korporativnim i MICE putovanjima.Taj segment ima veliku perspektivu - kaže vlasnik Unilinea Boris Žgomba.

Inače, grupa Uniline sa 180 zaposlenih, koja samo u rent-a-caru pokriva deset posto hrvatskog tržišta, u ovoj je godini dosad imala 190.000 putnika i ukupno 380.000 korisnika njihovih usluga, a lanjsku je godinu okončala s prometom od 430 milijuna kuna. Nova akvizicija, E-tours, prošlu je godinu, pak, završila s prometom od 110 milijuna kuna.

- Počeli smo u turizmu kao in coming kompanija, odnosno pretežito s dovođenjem gostiju, a očekujemo da ćemo s E-toursom napaviti snažan iskorak u out-going. Glavnina našeg posla trenutno otpada na azijske, te američke zemlje, a onda, naravno, i na tradicionalna europska tržišta - kaže Žgomba, koji u dogledno vrijeme ne isključuje niti izlazak Unilinea na burzu.

Ta kompanija za 2020. sprema povećanje ewnt-a-car flote s ovogodišnjih 1.500 na 1.800 automobila, a očekuju i daljnju eksapnziju s azijskog tržišta.

U cjelini, hrvatski turizam dogodine, ne bude li nekih nepredviđenih eksternih poremećaja, može očekviati dobru, stabilnu turisitčku godinu s porastom prometa od tri posto u odnosu na ovu godinu. Iako, napominje Žgomba, hrvatski je turizam u fazi u kojj je manje bitan porast broja gostiju, a važnije je raditi na kvaliteti da gosti odu zadovoljni.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije