Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 16
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
radi se u tri smjene
Povratak na članak

U Šangaju se gradi 280-metarski brod za LNG, po veličini uz bok kruzerima

Na strateškoj investiciji Hrvatske i Europske unije radi se 24 sata na dan kako bi terminal bio gotov do 1. siječnja 2021. godine

Komentari 22

Avatar Gilles Auguste Kremer
Gilles Auguste Kremer
15:30 09.09.2019.

Ljudi su protiv LNG terminala samo zato jer nisu dovoljno informirani o tehnologiji i načinu na koji energetsko tržište funkcionira.

VL
MA
Markos
15:48 09.09.2019.

Samo nerazpitane budale (citaj i nerazpitane ali sveznale budale sa diplomom) mogu biti protiv takvog projekta. Bravo! Samo dalje. Pozdrav iz Slovenije.

VL
Avatar ZLO
ZLO
15:53 09.09.2019.

A kad je u povijesti bilo koja kolonija donosila strateske odluke koje su u njenom interesu

VL
DU
Deleted user
16:59 09.09.2019.

Nama Hrvatima nitko ne brani da izmislimo neki izvor energije koji bi bio besplatan za RH a koji bi drugima mogli prodavati ili bilo što drugo da izmislimo što bi svatko na ovome svijetu želio kupiti, međutim mi smo izmislili samo prema svemu bit kritični-što nije dobro.

VL
AB
abfotokeramika
21:13 10.09.2019.

Samo još jedan dobavni pravac za ruski plin. Bez i jednog dolara investicija. Uz ugovor o snabdijevanju hrvatske potrebnim kolicinama plina u sljedecih deset godina putem plinovoda.

VL
IL
ilustrator
17:33 09.09.2019.

teško je ne primetiti da je električna energija iz vjetroelektrane dobrano skuplja od one iz klasičnih izvora..a gle čuda nitko se ne buni?

VL
SF
sinisa.fezi@gmail.com
21:49 10.09.2019.

Mađarima LNG, oni nama INU

VL
FL
Fletcher
16:01 09.09.2019.

Da, plaćati ćemo veću cijenu plina kroz naknadu za sigurnost za slučaj da ne uspiju prodati kapacitet terminala. Ako nekom nije jasno: (2) Realizacija projekta terminala za UPP na otoku Krku identificirana je kao glavna mjera diversifikacije putova i izvorara opskrbe prirodnim plinom. (3) Radi osiguranja mjere iz stavka 2. ovoga članka Agencija može odlukom odrediti visinu i način prikupljanja naknade za sigurnost opskrbe prema zahtjevu operatora transportnog sustava, a nastavno na prijedlog operatora terminala za UPP.

VL
Avatar gunner12345
gunner12345
15:27 09.09.2019.

plačat ćemo veće cijene plina zbog ovoga a oni predstavljaju to kao stratešku investiciju, sramota !

VL
WI
wimwannya
16:09 09.09.2019.

Nema vam od toga nista. Kinezi glumataju kaofol neku mocnu pomorsku flotu, a imaju jedan ili dva nosaca aviona, u odnosu na Amere koji ih imaju 11 ili 12 cini mi se, i kontroliraju sva mora i oceane, plus sve '' vie marittime'', kuda prolazi 90% svjetske trgovine, i kuda moras obavezno proci, gdje su oni postrojeni sa svojom flotom i vojskom, i ne mozes ih nikako zaobici nigdje u svijetu, moraju te oni pustiti da prodjes. Kinezi vam i nikada u zivotu plovili morem nisu, niti vam oni znaju plivati, a kamoli upravljati flotama ili voditi bitke na moru. To ce vam Ameri sve blokirati, posto ovi iz EU, Njemacka in primis, i ekipa gore iz Brisela prave Euroaziju, i sire crnu bijedu i siromastvo po Europi i svijetu. A Ameri najvise preziru bijedu, oni su ljudi ratovali u dva svjetska rata da oslobode svijet iz ropstva, ispod mracnih diktatorskih rezima, i stvore narodima svoje SUVERENE i pravne drzave, sa svim ljudskim i radnickim pravima svojih gradjana, koje ovi banditi iz EU - ropske prcijetine sada ruse, i vracaju nas u ta mracna i zlocinaka vremena. To im Ameri nikada nece dozvoliti, nego ce ih samarti kao zadnju stoku, uvesti im sankcije, i kleknuti ih na koljena sve skupa, racunajte kao da se vec dogodilo.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.