Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 12
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Produljenje sezone

Turistička akcija - Cilj 30% više gostiju do 2020.!

Rijeka
Foto: Goran Kovačić/PIXSELL
1/2
20.01.2014.
u 14:51

U 10-ak destinacija nakon 15. rujna radit će bar 50% hotela i restorana.

Aktualna turistička garnitura odlučila je zagristi u jednu od kiselijih jabuka turizma – sezonu kratku samo 71 dan. S nepuna dva i pol turistička mjeseca nemoguće je stići do planiranih 14 mlrd. eura prihoda u 2020.

U špici, pak, niti tko želi više gostiju niti ih se ima gdje smjestiti pa je izdašnija izvansezona jedini izlaz.

Deset dana u pet godina

Tempo kojim se razdoblje najintenzivnije turističke žetve sada produljuje, deset dana u pet godina, ne može zadovoljiti nijednu ambicioznu turističku zemlju, a naši su čelnici za početak zacrtali “nabildati” ovogodišnji lipanj i rujan. Ta bi dva mjeseca, u kojima je lani bilo po 1,7 milijuna gostiju, trebala ostvariti porast iznad lanjskog prosjeka; najmanje 6% više turista i barem 5% više noćenja. Promocija će biti maksimalno orijentirana u tom smjeru.

Za potpore manifestacijama u pred i posezoni (putem javnog natječaja) Glavni ured Hrvatske turističke zajednice izdvaja polovicu godišnjeg budžeta od 3 mil. kn, a za izvansezonu rezervirano je i 70% novca za udruženo oglašavanje s partnerima. Paralelno će se pripremati tzv. PPS koncept, kojim se HTZ dugoročno sprema pomagati destinacijama da u izvansezone zagaze što dublje. Prvi korak bit će izbor deset do 15 odredišta na Jadranu koja će se profilirati kao “PPS friendly destinacije”. Svaka će morati osigurati da je i izvan glavnog dijela sezone otvoreno barem 50% lokalnih hotela, restorana, suvenirnica... Konačan je cilj povećati broj izvansezonskih gostiju i noćenja 30% do 2020.

Edukacija promotora

Također, svaka će destinacija morati osmisliti i 20 top-doživljaja (na listu mogu i neki od postojećih, etabliranih), dovoljno atraktivnih da budu motiv dolazaka u izvansezoni, a HTZ će ih financijski poduprijeti. Smjernice će definirati Strateški marketinški plan, koji će uskoro biti donesen, a zainteresirane destinacije će putem ankete kandidirati sadržaje s potencijalom top doživljaja. Izbor će biti na turističkim zajednicama i privatnim destinacijskim menadžment kompanijama.

U planu su i edukacije za predstavnike javnog i privatnog sektora o tome kako kreirati ponudu u pred i posezoni i kako postati “PPS friendly destinacija”. Ove bi godine trebala zaživjeti i HTZ-ova zasebna internetska PPS-podstranica posvećena isključivo promicanju iskustava i doživljaja u izvansezoni. Cijeli PPS koncept trebao bi biti definiran najkasnije do kraja trećeg kvartala 2014., kako bi se mogao brendirati za 2015.

>>Turistička zajednica predstavila svoje prošlogodišnje projekte

>>Planirate li ove godine odmor? Hrvatska je ‘in’, zapanjit će vas!

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije