Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Superbrands gala večera - svečana dodjela priznanja najboljim brendovima

Superbrands gala večera
Foto: Promo
1/6
08.06.2018.
u 11:52

U četvrtak, 7. lipnja 2018. na ekskluzivnoj gala večeri Superbrands Hrvatska dodijeljena su priznanja najboljim brendovima 2017./2018.

Dodjela Superbrands priznanja započela je crvenim tepihom postavljenim u čast 27 najboljih brendova, a koje su odabrali članovi Stručnog vijeća Superbrands Hrvatska. Članove u kategoriji Consumer i Business ove je godine činilo 48 stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa, koji su ocjenjivali umijeće uspješnog brendiranja.

Gala event koji su pjesmom otvorile Ladarice, članice ženskog vokalnog ansambla Lado, Superbrands organizacija sedmi put zaredom u Hrvatskoj odala je priznanja iznimnim brendovima. Nezavisni autoriteti za brending koji djeluje u 88 zemalja svijeta, na lokalnoj razini, prema izboru Stručnog vijeća brendove su ocjenjivali prema četiri važna kriterija: razlika, kvaliteta, pouzdanost i emocionalni naboj. A upravo su to razlike u kojima se diferenciraju najbolji. Lea Brezar, CEO Dhar Medie i Superbrands Hrvatska i Slovenija i Manuela Tunjić, voditeljica prodaje Dhar medije, uručile su statue Superbrandovima 2017./2018.: 24 sata, Ansambl Lado, Antena Zagreb, CineStar, Crodux, Dietpharm, Domprojekt, Edward Bernays Prva škola za komunikacijski menadžment, HiPP, Index.hr, Končar, Lider, Narodni radio, Oglasnik, Plodine, Polleo Sport, Poslovno veleučilište Zagreb, Print studio, Pula film festival, Rovinj, Rowenta, Specijalna bolnica Sv. Katarina, Svijet knjige, Večernji list, Zagreb plakat, Žena.hr, Yammat.FM. Dodijeljena su priznanja i Superbrands partnerima - Copy Electronic, Ivić Catering i NOVA rent-a-car.

Foto: Promo

„Brendovi su svjesni velike vrijednosti Superbrands programa koji svake godine doprinosi struci kao nezavisni autoritet za brending kroz sve svoje kanale komunikacije. Osim Superbrands knjige – brending biblije, ove je godine naglasak u komunikacijskoj strategiji bio na stručnom magazinu Brend kultura te FUL KULTURNO punktu kroz koji je Superbrands iznjedrio istoimenu prvu nagradu za niskobudžetne brendirane događaje u kulturi“, izjavljuje Lea Brezar.

Posebnom ugođaju eventa s temom „Hrvatska večer“ doprinio je i nastup akademske glazbenice Zrinke Posavec, koja je u svom specifičnom stilu snažnog izričaja emocija, izvedbom etno-pjesama prisutnima prenijela obilježja hrvatskog, iskonskog, tradicijskog.

Uz dodjele priznanja Superbrands, dodijeljena je po prvi puta i nagrada za natječaj FUL KULTURNO. U ime pobjednika natječaja Instituta Andizet s projektom “Hapening Vilijun“, koji je nagrađen za najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi, a odnosi se na promociju pisane riječi, nagradu je preuzela Jasna Horvat, koja je i autorica romana “Vilijun“.

U organizaciji Dhar medije i Superbrands Hrvatska i Slovenija, na gala večeri prisustvovali su predstavnici proglašenih najboljih brendova, članovi Stručnog vijeća te brojni mediji i sudionici ovog velikog brend eventa.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije