Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
od 1. lipnja

Styria pokreće hrvatsko izdanje portala Goal.com

darijo srna luka modrić
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
18.05.2014.
u 20:36

U pravi čas – portal kreće uoči početka Svjetskog nogometnog prvenstva

U pravom trenutku za nogometne fanove, uoči početka Svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu, Styria International pokreće hrvatsko izdanje portala Goal.com, najboljeg nogometnog portala na svijetu čije internacionalno izdanje svakodnevno posjećuje 100 tisuća Hrvata. I dok je hrvatski “launch”, zajedno s izdanjem za Bosnu i Hercegovinu, predviđen za 1. lipnja, na jesen kreće i srpsko i slovensko izdanje.

Najcitiraniji na svijetu

Investicija je vrijedna čak pola milijuna eura i najveće je ulaganje u medijskom biznisu u Hrvatskoj i regiji ove godine. Rezultat je jednogodišnjih pregovora s multinacionalnom kompanijom Perform sa sjedištem u Londonu, nositeljem digitalnih prava za izdavanje portala. Styria je prva kompanija u svijetu kojoj su dali licenciju za izdavanje u cijeloj regiji.

– Goal će djelovati u sklopu nove, samostalne kompanije Styria Sport kroz koju austrijski vlasnici žele preuzeti dominaciju u sportskom digitalnom segmentu u zemljama regije – otkriva Zoran Turković, direktor razvoja digitalnih medija Styrije Hrvatska.

Goal je najposjećeniji i najcitiraniji nogometni portal na svijetu. Njihov pristup nogometu, ekskluzivne vijesti, analize i statistike iz svih liga, kupova, turnira i drugih natjecanja prvi su izbor milijunima nogometnih fanova. Lokalna izdanja ima u 33 zemlje, prisutan je na svim kontinentima, na ukupno 14 jezika i svaki mjesec ima više od 50 milijuna “unique” korisnika. Zapošljava tisuće djelatnika u svim segmentima, među kojima je više od 540 novinara i reportera diljem svijeta.

Muška publika

Prema Turkovićevim riječima, hrvatsko izdanje zapošljavat će dvadesetak novinara, urednika i prodajnih predstavnika te angažirati 50-ak dopisnika iz sve četiri zemlje. Glavni urednik je Ante Buškulić, dugogodišnji novinar i urednik sportske rubrike Večernjeg lista. Publiku Goala čine pretežno muškarci; udio muških korisnika čak je 92 posto i svih su dobnih skupina, no najviše ih je u dobi od 15 do 34 godine. Više od 50 posto svrstava ih se među građane s višim i visokim primanjima i izuzetno su vjerni brendu; čak 80 posto korisnika svakodnevno posjećuje portal. Utjecajni su u društvu, a osim nogometa, najviše ih zanimaju zabava, glazba i filmovi, tehnologija, računala i gadgeti, drugi sportovi, opće vijesti, sportsko klađenje, igre na sreće, karijera, šoping... Aktivno se koriste društvenim mrežama poput Facebooka i Twittera.

Prema projekcijama, hrvatsko izdanje imat će posjećenost od 150 do 200 tisuća korisnika, čime će se portal pozicionirati u hrvatski TOP20. Isti efekt očekuje se i za BiH izdanje.

>>HR Bussines Arena: Styria će raditi na zapošljavanju mladih

Ključne riječi

Komentara 4

JE
Jednakost
21:22 18.05.2014.

Bojim se da ga ne zatruju ovi nacionalisti.

KA
Karabunar
10:22 03.06.2014.

Molim Večernji da se konačno izjasni, gdje je zapelo u pokretanju Hrvatske verzije sportskog portala goal.com

VM
vladimir.masic
15:24 01.06.2014.

ima li web stranica za taj sportski portal hvala.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije