Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Rast poslovanja u oblaku

SAP objavio financijske rezultate za drugi kvartal 2018.

Sonja Popović
Foto: SAP
1/2
20.07.2018.
u 12:18

Kao što je najavljeno u siječnju ove godine, SAP očekuje pozitivan učinak na prihod i dobit radi uvođenja standarda MSFI 15 u 2018. godini

SAP je objavio financijske rezultate za drugi kvartal 2018. godine.

U tom razdoblju, nove predbilježbe za rješenja u oblaku povećale su se 24% (29% prema nepromjenjivom tečaju) i dosegnule su 421 milijun eura. Prihod od pretplata na rješenja u oblaku i podrške porastao je 30% u odnosu na isto razdoblje prošle godine i popeo se na 1.21 milijardu eura (MSFI), odnosno 40% (prema ne-MSFI i nepromjenjivom tečaju). Prihod od softvera smanjio se 9% u odnosu na prošlu godinu i iznosi 996 milijuna eura (MSFI), odnosno 5% (prema ne MSFI i nepromjenjivom tečaju). Broj novih prispjelih narudžbi za licence za rješenja u oblaku i softver povećao se 12% u ovom kvartalu prema nepromjenjivom tečaju u odnosu na prošlu godinu.

Prihod od rješenja u oblaku i softveru rastao je 4% u odnosu na prošlu godinu i to na 4.94 milijardi eura (MSFI), odnosno rastao je 10% (prema ne-MSFI i nepromjenjivom tečaju). Ukupni je prihod porastao 4% u odnosu na isto razdoblje lani i iznosi 6 milijardi eura (MSFI), odnosno 10% (prema ne-MSFI pri nepromjenjivom tečaju).

Dobit iz poslovanja u drugom tromjesečju 2018. povećala se 13% u odnosu na isto razdoblje lani, na 1.04 milijardi eura (prema MSFI), odnosno 12% (prema ne-MSFI i nepromjenjivom tečaju). Kao što je najavljeno u siječnju ove godine, SAP očekuje pozitivan učinak na prihod i dobit radi uvođenja standarda MSFI 15 u 2018. godini. U drugome se kvartalu, ovaj pozitivan utjecaj na SAP-ovu dobit iz poslovanja kretao oko 54 milijuna eura. 

Novčani tok od poslovnih aktivnosti za prvih šest mjeseci je iznosio 2.99 milijardi eura, a smanjio se za 15% u odnosu na prošlu godinu. Kao uzrok smanjenja navode se isplate kompenzacija temeljenih na dionicama, nepovoljna tečajna kretanja te povećani izdaci za poreze i osiguranja. Slobodni novčani tok smanjio se za 25% u odnosu na prošlu godinu na 2.17 milijardi eura. Razlozi za pad slobodnog novčanog toka kriju se u prethodno najavljenim kapitalnim izdacima za 2018. godinu. 

Atlantic Grupa odabrala SAP Customer Data Cloud za bolje i personalizirane marketinške kampanje

SAP je imao vrlo dobre rezultate u EMEA regiji, pri čemu su se prihodi od rješenja u oblaku i softvera povećali 10% (MSFI), odnosno 12% (prema ne-MSFI i nepromjenjivom tečaju). Prihod od pretplata na rješenja u oblaku i podrške porastao je za 40% (MSFI) i 46% (prema ne-MSFI i nepromjenjivom tečaju), s naglaskom na rezultate u Njemačkoj i Velikoj Britaniji. Također, SAP je imao snažan dvoznamenkasti rast prihoda od softvera u Velikoj Britaniji, a područje Bliskog Istoka i Njemačka imali su još jedno tromjesečje sa solidnim jednoznamenkastim rastom prihoda od softvera.

Govoreći o rezultatima u Hrvatskoj, Sonja Popović, direktorica SAP d.o.o. izjavila je:

"Drugi kvartal 2018. u Hrvatskoj obilježen je odličnim prodajnim rezultatima u segmentu rješenja u oblaku. Također, nastavljamo sa širenjem našeg portfelja proizvoda kod postojećih, ali i novih korisnika. Pri tome bih istaknula kako je jedna od vodećih domaćih kompanija, Atlantic Grupa, izabrala upravo naše rješenje SAP Customer Data Cloud (nekadašnja Gigya) koje omogućava bolje personalizirane marketinške kampanje u doba GDPR-a. To pokazuje ono što lokalne tvrtke preferiraju kod rješenja u oblaku: inovativnost, brzu implementaciju i pouzdanost.“

600 novih korisnika SAP/HANA, Porsche odabrao SAP Leonardo

Kad je riječ o pojedinim proizvodima kompanije, SAP-ov ERP sljedeće generacije, S/4HANA u drugom je kvartalu odabralo je oko 600 dodatnih kupaca, od čega su 40% u potpuno novi kupci. Ukupan broj korisnika S/4HANA tako se približio brojci od 9000.

SAP C/4HANA rješenja za unaprjeđenje korisničkog iskustva, ostvarila su dvoznamenkasti rast u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a nove predbilježbe za rješenja u oblaku i ukupni prihod u segmentu SAP Customer Experience povećan je za 65% i iznosio je 242 milijuna eura pri nepromjenjivom tečaju. Među tvrtkama koje su u ovom kvartalu odabrale SAP C/4HANA rješenja su Deutsche Telekom te Coty, tvrtka koja u svom vlasništvu ima neke od najpoznatijih kozmetičkih brendova na svijetu.

Rješenje SAP SuccessFactors Employee Central koja je okosnica SAP-ova Human Capital Managementa, zaključilo je tromjesečje s više od 2,600 korisnika, a odabrale su ga tvrtke kao što su BMW, Telecom Argentina i MG Motors India. SAP Leonardo omogućava inovativan pristup radu objedinjujući dubinske procese i industrijsku ekspertizu uz najnovije tehnologije kao što su IoT, Big Data, strojno učenje, i blockchain, a u drugom tromjesečju među kompanijama koje su ga odabrale je i Porsche.

Što će se promijeniti uvođenjem eura i hoće li sve poskupjeti

Sonja Popović
1/10

 
Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije