Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 104
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Modernizacija potrošačkog iskustva

Papir je prošlost, stiže era aplikacija

Digitalizacija
Shutterstock
10.11.2020.
u 16:23

Svi smo svjesni kako je prije nekoliko godina započela nova era koja se veže uz digitalizaciju skoro svih aspekata naših života. Osim što se takav pristup pokazao funkcionalnim, on za sobom vuče mnoštvo prednosti, među kojima se posebno izdvaja mogućnost očuvanja prirode.

Digitalizacija se veže se uz proces pretvaranja analognog signala u digitalni oblik. To može biti bilo što, od teksta, audia, videa i slika do trodimenzionalnih objekata. Njezin cilj je veliki broj usluga i proizvoda učiniti pristupačnijim i dostupnijim. Ujedno omogućava stvaranje nekih dodatnih usluga koje bez digitalizacije ne bi bile moguće.

Osim što omogućava pristup velikom broju usluga i proizvoda koji fizički nisu u našoj blizini, digitalizacija donosi nevjerojatna rješenja za svakodnevne poslove koje većina nas doživljava gubitkom vremena. Digitalizacija je primjerice omogućila oslobađanje od nepotrebnih fizičkih dokumenata i prelazak na bespapirni proces poslovanja. Ono nije luksuz već je ključan temelj efikasnog i uspješnog poslovanja u današnjem poslovnom svijetu, ali sve više i u privatnom životu.

Tako se dubljim pogledom u ovu promjenu može jasno vidjeti kako se potreba za papirom drastično smanjila. Više ne moramo sve dokumente pohranjivati u različitim fasciklima i tražiti ogromne prostore za njihovo skladištenje, već nam je dovoljno imati virtualne mape na računalu ili mobitelu u kojima će svi naši dokumenti biti sigurno spremljeni.

Štiteći prirodu, štitimo sebe

Uz olakšanje i ubrzanje brojnih procesa, digitalizacija nam također pruža mogućnost utjecaja na očuvanje okoliša. Naime, u svijetu se godišnje proizvede 350 milijuna tona papira, a samo se u Moskvi godišnje stvori 500.000 tona papirnog otpada. Znamo da, kako bismo dobili papir, moramo posjeći velike količine drveća, koje onda idu na preradu. Tako dolazimo do jednog od glavnih ekoloških problema današnjice, a to je krčenje šuma. Čak 42% sve globalne berbe drveća koristi se za izradu papira, no pitanje je isplati li se zbog ovog proizvoda smanjiti život drveća i, posljedično, nas samih. Šume proizvode kisik, uskladištavaju ugljik (smanjuju utjecaj stakleničkih plinova) i pročišćavaju vodu za piće (3/4 svjetske dostupne pitke vode dolazi iz područja pokrivenih šumom).

Foto: Shutterstock

Uzimajući u obzir činjenicu rapidnih klimatskih promjena koje su nastale čovjekovim utjecajem, u današnje digitalizirano vrijeme, ljudi su počeli sve više primjećivati prednosti digitalnih aspekata života s ciljem očuvanja prirode koja nam je preostala. Ekološka svijest građana svake godine se povećava pa tako stopa odvojenog sakupljanja komunalnog otpada u Hrvatskoj u prošloj godini iznosi oko 37%, što je povećanje za 6% posto u odnosu na 2018. godinu. Naljepnice i papiri postaju stvar prošlosti, a digitalizacija nam donosi eru aplikacija koje mogu značajno doprinijeti našoj brizi za okoliš.

Stiže era aplikacija za vjernost

Često znamo igrati nagradne igre u nadi da ćemo osvojiti različite poklon kartice, automobile, kuhinjske preparate, plišane igračke, itd. Sudjelujući u takvim igrama, nismo ni svjesni koja se količina papira troši kako bi se one provele. Zamislite samo, potrebna vam je knjižica za naljepnice, naljepnice, a tu je i onaj papir koji se baca kada se s njega skine sličica.

No, upravo se digitalizacija nameće kao rješenje prekomjernog bacanja papira. Uz pomoć aplikacija moguće je provoditi nagradne igre i tako smanjiti štetu na okoliš. Tako je primjerice Starbucks iskoristio modernu tehnologiju i svojim potrošačima omogućio narudžbu kave unaprijed. Ne samo da je podigao vlastitu uslugu na novu razinu, gdje ljudi mogu izbjeći dugačke redove čekanja, već tu povezanost sa svojim korisnicima upotrebljava kako bi im različitim nagradama zahvalio na vjernosti.

Stiglo je vrijeme da se iskustvo vjernosti digitalizira, a odličan domaći primjer je INA Loyalty aplikacija putem koje će svaka vaša potrošnja biti zabilježena i tako ćete jednostavno skupljati bodove koji se mogu iskoristiti sukladno statusu koji vam je dodijeljen.

Foto: INA Loyalty

Prvu pogodnost koji će svaki korisnik iskusiti jest da će uključivanjem u program postati član statusa Blue i tako odmah preuzeti svoju prvu nagradu. To može biti jaki espresso, pjenasti cappuccino ili kava s mlijekom. Statusi za pogodnosti kreću se od Blue, na Silver, Gold do posljednjeg VIP, a nagrade se vežu uz popuste na visokokvalitetna goriva, ponude prilagođene vlastitim potrebama, popuste na auto kozmetiku, nadogradnju usluge pranja vozila, itd.

INA Loyalty programom skupljate bodove za gotovo svaku potrošenu kunu pri kupnji goriva ili proizvoda i korištenju drugih usluga na INA maloprodajnim mjestima te na taj način osvajate razne nagrade. Aplikacija će vam pružiti najbolje korisničko iskustvo jer, osim sakupljanja bodova i korištenja nagrada, možete pronaći najbliže Inino maloprodajno mjesto i koristiti virtualnu Ina Loyalty karticu.

Aplikaciju možete pronaći u Google Play ili App Store trgovinama.

Za one kojima ipak treba još neko vrijeme da zakorače u eru digitalizacije te ne žele ili ne mogu plastične kartice zamijeniti s digitalnima, INA se pobrinula da im je na raspolaganju cijela serija od 100.000 loyalty kartica izrađena od recikliranog PVC-a, stavljajući još jednom naglasak na važnost ekološke komponente u svom poslovanju.

Novi koraci ovako velike korporacije upućuju na to da su naljepnice i papiri stvar prošlosti, a era aplikacija za vjernost tek počinje. Uz INA Loyalty aplikaciju, trošak goriva više nikad neće biti isti. Prihvatite zahvalu za korištenje INA usluga i uživajte u svim pogodnostima koje zaslužuje svaki dobar i vjeran potrošač.

Sadržaj nastao u suradnji s INA, d.d.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije