Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 33
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
SNAŠINA KUJNA

„Najviše me razvesele kupci kada prepoznaju davno zaboravljeni okus djetinjstva“

Snašina kujna
Foto: Udruga Perspektiva
1/5
23.01.2020.
u 16:27

Snašina kujna zaštitni je znak voćnih proizvoda Kate Ilišević, poduzetnice iz Županje, Vukovarsko-srijemske županije

„Što je to kujna? To je prostorija u kojoj se sprema pekmez koju mi u Slavoniji zovemo ljetna kujna (kuhinja) da se ne uprlja ona zimska“, objašnjava poduzetnica Kata Ilišević. No Kata, odnosno kako sama veselo kaže - Kaja, što joj je nadimak koji voli “jer Kaje su dosta opjevane - valjda s razlogom!“ dodaje: „Emotivno pripadam najljepšem selu na svijetu, Štitaru u kojem sam se rodila 4. listopada, na blagdan sv. Franje“.

Foto: Udruga Perspektiva

Kaja je udana i majka sina i kćeri. U Osijeku je završila Ugostiteljsku školu i odmah dobila posao u ugostiteljstvu. Nakon 16 godina došlo je vrijeme za promjenu. Smjene su trajale po 12 i više sati, no to joj je iskustvo mnogo koristilo kada je odlučila započeti svoju poduzetničku priču. „Jako je važna komunikacija s ljudima koju sam naučila radeći u ugostiteljstvu. Susrećeš se s vrlo različitim ljudima, a pritom moraš zadržati ljubaznost i profesionalnost. Zato danas imam odlične komunikacijske vještine i pristup kupcima,“ kaže Kaja.

„Usporedno bila sam i aktivna članica folklorne etno udruge koja promovira našu slavonsku tradiciju na raznim manifestacijama. Kroz to sam došla do spoznaje da su pravi domaći proizvodi rađeni na tradicionalni način ponovo u modi. Jednog dana vozila sam se rekreativno biciklom pored ceste. Stala sam pored grma divljeg šipka i dala sebi u zadatak da ga oberem i od njega skuham pekmez! Mojih prvih 17 teglica pekmeza od šipka oduševilo je kupce. Prateći njihove potrebe, danas pod brendom Snašina kujna imam respektabilan asortiman pekmeza i džemova od šljiva, dunja, višanja, jabuka, malina. Pregledavajući Facebook u želji da povećam prodaju i proširim tržište za svoje proizvode, ugledala sam natječaj znakovitog imena "Ženska perspektiva".

Foto: Udruga Perspektiva

Odlučila sam da je trenutak u kojem želim unaprijediti svoje poslovanje pravo vrijeme da se prijavim za sudjelovanje u projektu. Educiramo se, razmjenjujemo mišljenja, tražimo rješenja, družimo se. Znate, žene su čudo, ali u malim sredinama još uvijek postoji puno prepreka da dođu na svoje, da uopće izađu iz kuće i da nešto pokrenu. Zato je projekt Ženska perspektiva zaista dobra prilika da ženama u malim sredinama i njihovim inicijativama pomogne da izađu iz tih uskih okvira. Družeći se sa ovim divnim ženama zapravo sam vidjela koliko su one samosvjesne, njima ne treba reći kamo trebaju ići, one jednostavno idu i traže nove mogućnosti i to je zaista ono najvrednije što svaka žena u ovom projektu daje i prima. Najviše me razvesele kupci kada prepoznaju davno zaboravljeni okus djetinjstva ili im probudi emociju djetinjstva na selu „kao kod moje bake u Slavoniji, Dalmaciji ili već tko gdje ima korijene. Vjerujte, to mi je najdraža i najvrjednija reakcija jer znači da ipak radim dobru stvar“, zaključuje Kaja.

Projekt Ženska perspektiva financira The Coca-Cola Foundation

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije