Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
za 14 milijardi dolara

Modni div preuzima jedini američki luksuzni brend Tiffany?

tiffany
Foto: ERIC GAILLARD/REUTERS/PIXSELL
1/3
28.10.2019.
u 18:59

Preuzimanje Tiffanyja bilo bi drugi najveći potez LVMH-a nakon kupovine branda Bulgari 2011. godine za 5,2 milijarde dolara

Američki proizvođač luksuznog nakita Tiffany razmatra ponudu LVMH-a  za preuzimanjem vrijednim oko 14,5 milijardi dolara. 

Obje kompanije su potvrdile da je došlo do ponude, a Tiffany trenutno ne želi komentirati hoće li pristati.

LVMH, u vlasništvu najbogatijeg čovjeka u Francuskoj, Bernarda Arnaulta, poznata je po brendovima Christian Dior, Givenchy i Bulgari, a preuzimanje Tiffanyja bilo bi drugi najveći potez modnog diva nakon kupovine branda Bulgari 2011. godine za 5,2 milijarde dolara.

Rano u ponedjeljak, LVMH priopćio je da 'potvrđuje da je održao preliminarne rasprave u vezi s preuzimanjem Tiffanyja' dodajući da ne ništa još nije sigurno, prenosi BBC.

Nekoliko sati kasnije kompanija s 128 godina tradicije izlistana je na njujorškoj burzi uz kratko priopćenje da je 'dobila neželjeni, neobvezujući prijedlog od LMVH' u vrijednosti od 120 dolara po dionici u gotovini.

- Pokušaj LVMH-a da stavi 14,5 milijardi dolara vrijedan prsten na Tiffany vjerojatno će dovesti do bitke s najbližim suparnikom Richemontom, koji posjeduje Cartier, i pomoći će LVMH-u pa zauzme veći dio američkog tržišta - kazao je Michael Hewson, glavni tržišni analitičar u CMC Markets UK.

Nedavno je LVMH otvorio tvornicu na jugu Teksasa, a na otvaranju su prisustvovali američki predsjednik Donald Trump i njegova kćer Ivanka.

Globalna potražnja za LVMH-ovim proizvodima posljednjih je godina u porastu, ali to se ne može reći i za Tiffany, koja bilježi pad prodaje.

Analitičari navode da je Tiffany, kao i nekoliko drugih luksuznih tvrtki, 'oštećena' sporom između SAD-a i Kine te povećanjem carina. 

Međutim, i dalje stoji činjnica da je 'Tiffany najveći plijen i jedini američki luksuzni brend'.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije