Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 40
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Marketinški tsunami

Kupci ili traže uštede na promocijama ili ne žale novac za najnoviji 'must have' proizvod

Nicolas Kfuri, marketinški stručnjak za globalno brendiranje i strategiju
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
1/6
21.04.2018.
u 00:20

Emocionalna bliskost s brendom – 86% hrvatskih potrošača ima povjerenja u brendove, a 73% misle kako su baš stvoreni za njih

U svijetu gdje voda može biti premium, a toaletni papir “stylish”, baš sve je moguće, kazao je jučer marketinški stručnjak za globalno brendiranje i strategiju, Argentinac Nicolas Kfuri na zagrebačkom FMCG Marketing Summitu kojega je organizirao magazin InStore. Marketinški tsunami u sektoru robe široke potrošnje zahvatio je i trgovce i potrošače, utrka za kupce postaje osobna, personalizirana, pri čemu, s jedne strane, kupci i dalje traže uštede na promocijama, a s druge ne žale hrpu novca potrošiti na najnoviji “must have” proizvod.

Dostava ravno u frižider

Među 10 globalnih top trendova među potrošačima, na čemu marketingaši poput Kfurija obilato profitiraju, je i ekonomija stila, koja je proizašla iz modne industrije, a danas nam se prodaje kao “lifestyle” i po pitanju ispijanja kave, tzv. espresso boutique, premium vode, pa čak i toaletnog papira čije se boje slažu sa zahodskom školjkom ili pločicama. Ubrusi su personalizirani, kupci na njima danas čak mogu otisnuti vlastite fotografije, crteže…, a koliko je marketinški tsunami trgovca odmakao u utrci za kupce, najbolje govori i činjenica da neki ne dopremaju samo naručenu robu online do vrata potrošača. On je danas prelijen da bi je samostalno složio i u frižider pa će i to napraviti u njegovu odsustvu. Hamburger Burger Kinga može se naručiti i putem play stationa, čak i u tijeku igranja neke igrice, a koliko se marketinški stručnjaci igraju s našim mozgovima i osjećajima najbolje znaju Francuzi. Tzv. Ugly Carrot Campain potrošača će natjerati da čini dobro djelo i kupuje i krive mrkve, ružne krastavce, jabuke…, samo zato što ga se bombardira golom istinom kako će tisuće tona povrća i voća “s greškom”, mimo standarda, biti bačeno, a jestivo je.

Što će se promijeniti uvođenjem eura i hoće li sve poskupjeti:

Nicolas Kfuri, marketinški stručnjak za globalno brendiranje i strategiju
1/10

Takvi su proizvodi 30% jeftiniji, a upakirani u brend neslavnih (inglorious) juha i sokova – samo u prvom mjesecu reklamiranja dosegli su 13 milijuna ljudi - priča Kfuri.

Poistovjećivanje s brendom

Strategija O podrazumijeva pak izjednačavanje ponude za žene i muškarce, proizvoda kod kojih nije važno kako je tko rođen, tko je ili misli da jest – poput jedinstvenih Armanijevih odijela za žene i muškarce ili Gillette britvica za brijanje tijela kod muškaraca, objašnjava Kfuri.

To je zapravo isti proizvod koji se ranije prodavao samo ženama, dok se danas izjednačavanjem žena i muškaraca štedi novac, a na račun LGBT zajednica koje posebno osvaja takva strategija diže profit za najmanje 800 milijuna dolara godišnje. 
Kristina Črep iz Valicona potvrdila je kako potrošači danas u brendu traže nešto s čime će se poistovjetiti, iskustvo koje će ih oduševiti. Emocionalna bliskost s brendom danas je važna dvjema trećinama potrošača u RH, 86% ih ima povjerenja u brendove, 73% misle kako su baš stvoreni za njih.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije