Hrvatska može preuzeti upravljanje Inom i voditi svoju energetsku politiku
Energetski konzultant, jedan od naših najiskusnijih ljudi u tom području, o energetskoj krizi u Europi i kako povećati hrvatsku energetsku sigurnost
Komentari 27
I ovaj se nakrao u životu. I u HR i u BiH.
Zaista ce biti tesko vratiti INU u Hrvatsku,mislim pod Hrvatsku kontrolu,jer to ni je cilj Hrvatske vlade nikad ni bio,tuzno bogami....
Razlog za privatizaciju INAe bio je nepodnošljiv lopovluk svakog malo jačeg direktora u INAi. To su riječi tadašnjeg direktora, Savkinog zeta. I to je istina! Jasno je da država nema šanse sa privatnom kompanijom. Nije dorasla. A i kad se postavi malo tvrde naš pregovarač pretrči na stranu mađarske kompanije, to dobro unovči. Pokoj mu duši. Sažetak / prodajmo to što imamo i zaboravimo priču.
Ne znam zašto sve to još Hrvatska nije napravila?! Jel' opet u pitanju korupcija, još veća od one prve, mnogo puta dokazane, presuđene, čije su posljedice tako vidljive kako na materijalnom, energetskom planu, tako i na planu nacionalnog integriteta i državne suverenosti...
Ako se bude cekalo,a nista ne poduzimalo puno ce ljudi umrijeti dok se pocne realizovati sve sto se prica i pise. Treba osnovati drzavni fond da se skupe solde i plati gmizavcima nepoznatim oko 2 milijarde kuna. Vjerujem da ce i privatne kompanije i svi gradjani Hrvatske podrzati i dati doprinos da se oslobodimo zla zbog buducnosti. Ja cu prvi dati u fond 1000 dollara. samo da mafija ne vodi taj fond.
Treba sve privatizirati,jer se jedino tako neće krasti javno dobro od velikih Hrvatina i katolika...
Hr može sve kad na vrbi rodi grožđe..i što da dobije INA,bilo bi krađe,pljačke,uhlebljvsnja kumova,rodbine i prijatelja...isto kao u HEP,vode,pune,ceste,autoceste itd...Bolje da nemamo ništa i da je sve privatno,kad nemamo svi ista prava i pristup zajedničkoj imovini.
EV ima veliku iskoristivost i ima bolji moment ali nije kod EV problem u motoru već u svemu oko motora...Sama mreža ima zato gubitke prilikom prijenosa struje ,a domet se jedva povećava..Mizerno i to sve samo u marketinškim primjerima...Nema dovoljno metala i minerala koji su potrebni za omasovljenje,ekstrakcija je prljava( Rio Tinta Srbija), energetski zahtjevna a proizvodnja komponenti i svega bitnog je u Kini u tvornicama koje se pogone na energiju iz ugljena.To svi znaju ja volim EV jer je osjećaj vožnje odličan ali ne izgleda da će pojeftiniti ,niti biti masovno dostupan u priuštivim iznosima..
Upravo ︆s︆a︆m︆ ku︆pio︆ se︆ks︆i ︆don︆j︆e ru︆b︆lje︆.︆ Ž︆e︆li︆m︆ ︆v︆idjet︆i?︆ ︆P︆o︆s︆j︆et︆i︆t︆e︆ ︆str︆anicu --︆-︆ a︆r︆i︆a︆︆na︆︆︆.k︆a︆︆n︆︆ci︆lj︆a︆︆.s︆i
A ja mislim da bi bilo bolje taj novac uložit u proizvodnju električne energije (recimo jednu samo hrvatsku nuklearnu elektranu) i distribucijsku mrežu koja trenutno ne može izdržati ni 20 % automobila na struju.. Šta mislite o tome?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hrvatska treba početi primjenjivati naše hrvatske zakone koji kažu da tvrtkom upravlja uprava, a ne nikakvo vijeće izvršnih direktora. Konkretno, INA ima upravu i hrvatske članove koji su marginalizirani, te izvršne direktore Mađare koji u stvarnosti upravljaju Inom. Trebamo ignorirati tajne ugovore s Mađarima temeljem kojih se oni ponašaju da su 100 %-tni vlasnici, a u stvarnosti nemaju niti 50 %, odnosno imaju manje od 1 % veći udio u odnosu na nas. Pa neka Mađari pred međunarodnim sudovima dokazuju postojanje tajnih ugovora.