Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 199
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Savjeti potrošačima

Doznajte na koji način možete pokrenuti spor protiv trgovca

Dugovi
Thinkstock
06.06.2012.
u 17:34

Većina potrošača ni ne usudi se tužiti određenog trgovca ako se povrijede njegova prava zbog dugotrajnog procesa. Međutim, postoje i drugi načini

 

Mnogi potrošači se svakog dana susreću s kršenjem svojih prava. Trgovci nerijetko koriste razne trikove, a ponekad i prevare i time učine štetu kupcima. Praksa je postala da se ljudi ne žale već prihvaćaju određene situacije jer unaprijed razmišljaju kako ionako ne bi ništa postigli. Većina nikada ni ne pomišlja da tuže trgovce zbog kršenja prava jer ipak je to dugotrajan i skup proces koji rijetki mogu priuštiti. Međutim, postoje drugi načini kako zadovoljiti pravdu. U tome vas savjetuje Centar za edukaciju i informiranje potrošača kojima se možete obratiti  za pomoć ako mislite da su vaša potrošačka prava prekršena.
Koja su vaša prava? 
Na temelju članka 130. Zakona o zaštiti potrošača u slučaju spora između potrošača i trgovca, možete se obratiti Centru za mirenje Hrvatske gospodarske komore, Centru za mirenje Hrvatske obrtničke komore, tako i Sudu časti Hrvatske Gospodarske komore i Sudu časti Hrvatske obrtničke komore. Postupak pri Sudu časti pokreće se pisanom prijavom.

 

Mnogi potrošači svakog se dana susreću s kršenjem svojih prava. Trgovci nerijetko koriste razne trikove, a ponekad i prijevare i time štete kupcima. Praksa je postala da se ljudi ne žale već prihvaćaju određene situacije jer unaprijed razmišljaju kako ionako ne bi ništa postigli. Većina nikada ni ne pomišlja da tuže trgovce zbog kršenja prava jer ipak je to dugotrajan i skup proces koji si rijetki mogu priuštiti. Međutim, postoje drugi načini kako zadovoljiti pravdu. U tome vas savjetuje Centar za edukaciju i informiranje potrošača kojima se možete obratiti za pomoć ako mislite da su vaša potrošačka prava prekršena.

Koja su vaša prava? 

Na temelju članka 130. Zakona o zaštiti potrošača u slučaju spora između potrošača i trgovca, možete se obratiti Centru za mirenje Hrvatske gospodarske komore, Centru za mirenje Hrvatske obrtničke komore, tako i Sudu časti Hrvatske Gospodarske komore i Sudu časti Hrvatske obrtničke komore. Postupak pri Sudu časti pokreće se pisanom prijavom.

Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije