Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 57
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Valpovačka poduzetnica svojim suvenirima osvojila nagradu za najbolji županijski projekt

Darija Perošević
Foto: Promo
1/6
03.12.2019.
u 11:21

Poslovanje je započela malim šokačkim šeširićima za boce, a danas u svom asortimanu ima 20-ak proizvoda

Darija Perošević dobitnica je nagrade za Širenje palete suvenira koji promiču tradiciju Slavonije kao najbolji županijski projekt koja joj je dodijeljena na završnoj konferenciji projekta „Ženska perspektiva“ u Osijeku. Darija Peroševic živi u Valpovu, Osječko-baranjskoj županiji i vlasnica je Domaće radinosti "Peroševic“ koja se bavi izradom suvenira i poslovnih poklona. Darija je majka troje djece Marka, Marije i Luke i kao samohrana majka započela je svoju poduzetničku priču: „ Poslovanje sam započela malim šokačkim šeširićima za boce, koji su vremenom postali moji mali ambasadori diljem svijeta. Sada u svom asortimanu imam 20 - tak proizvoda, no uvijek se rađaju nove ideje,a s njima i novi proizvodi jer svoje proizvode prilagođavam osluškujući potrebe tržišta“.

Poduzetnica Darija Perošević s predstavnikom Coca-Cole Adria
Foto: Arena Hospitality Group

2018. šalje svoje motivacijsko pismo sa željom da se aktivno uključi u projekt Ženska perspektiva i u njemu izražava žalost zbog cjelokupne gospodarske situacije u Slavoniji koja se odražava i na njezino poslovanje riječima:“nažalost ni nakon četiri i po godine poslovanja nemam stalno tržište koje bi mi dalo sigurnost i normalnu obiteljsku egzistenciju, nego je to svakodnevna borba, prodaja na sajmovima, koja nije ni približno dostatna“. Marljivo i uporno prati seminare i treninge poduzetničkih vještina i osobnog osnaživanja kao sudionica projekta te ističe kako joj se otvorila suradnja sa ostalim poduzetnicama, kako su se zbližile kroz ciklus edukacija s izuzetno kvalitetnim predavačima od kojih su puno naučile: „Ponosna sam što sam dio ovog projekta punog pozitivne energije i podrške u našem poslovanju, koja mi je itekako potrebna“. 

Foto: Arena Hospitality Group

Treninzi i mentorstvo u digitalnom marketingu pomogli su Dariji da proširi svoje tržište tako da se njezini suveniri i rukotvorine nalaze na Facebook stranici Domaća radinost Perosevic, kao i na Instagram gdje se oglašava. Osluškivati potrebe kupaca - Darija odgovara suvenirima po želji personalizirani sa željenim natpisom koji klijent želi, ovisno o prigodi - rođendani, setovi za kumove, bočice za svatove. 

Projekt Ženska perspektiva financira The Coca-Cola Foundation

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije