Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PODUZETNIK

Da li su svi prigovori kupaca opravdani?

Poslovni seminar
Foto: Fotolia
1/2
05.07.2017.
u 10:28

Kod podnošenja prigovora, kupac zapravo izražava nezadovoljstvo jer smatra da nije dobio ono što je zaslužio ili platio.

Kako komunicirati sa nezadovoljnim kupcima?

Kupac može i ne mora biti u pravu, ali jedini ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima je primjerena i adekvatna komunikacija. Veoma je bitno da odgovorite na svaki prigovor. Važno je da uzmete u obzir da postoje kupci koji se jednostavno vole žaliti, bez obzira kakva je usluga bila, dok s druge strane postoje ljudi koji nikad ne prigovaraju. To su uobičajene razlike u ljudskom ponašanju. Potrebno je osvijestiti vlastite percepcije, prilagoditi pristup različitim tipovima kupaca kako bi uz minimalan napor dobili maksimalan učinak, bez ulaženja u konflikt sa nezadovoljnim kupcima. 

Kako uspješno riješiti prigovor kupca? Jesu li svi prigovori i pritužbe kupaca opravdani?

Kako učinkovito komunicirati sa teškim, nezadovoljnim i konfliktnim kupcima? Što je to primjerena i adekvatna komunikacija?

Poslovni dnevnik organizira jednodnevni seminar na kojemu ćemo saznati odgovore na navedena pitanja, a svoje znanje podijeliti će s nama gđa Snježana Kupres prodajni stručnjak sa 25 godina iskustava u internacionalnoj prodaji. 

Seminar se održava 21.07.2017. u Zagrebu. Prijave su u tijeku. Ne propustite, broj mjesta je ograničen. Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme.

Prijaviti se možete putem linka za prijavu OVDJE.

Seminar je namijenjen voditeljima prodaje, zaposlenima u odjelima pritužbi i reklamacija i svima koji se u svakodnevnom poslovanju susreću sa kupcima i klijentima.

Cilj seminara je naučiti:

kako profesionalno upravljati prigovorima,
kako uspješno spriječiti nastajanje pritužbi,
kako brzo i učinkovito riješiti prigovore,
kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju,
kako se nositi sa stresnim situacijama,
što napraviti kad dođe do konflikta,
najpraktičnija rješenja, primjeri i vježbe.

Kako je bilo na seminaru u siječnju i ožujku možete pogledati OVDJE

Organizator seminara: Večernji list d.o.o. - Poslovni dnevnik

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Raspored održavanja svih seminara potražite na www.poslovni.hr/seminari/

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije