Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
40 9°C
Povratak na članak

Čak 61 % Hrvata oglase doživljava informativnima i pozitivnima

Istraživanje stavova hrvatske javnosti ukazalo je na kontinuiran rast pozitivne percepcije oglašavanja i komunikacijske industrije, a iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) ističu i pozitivan utjecaj industrije na javnost i gospodarstvo.
17. rujna 2019. 116
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
2
  • pavlemarkovic:

    Kome pričate gluposti?

    17. 9. 2019. u 16:52
  • gmižić:

    Čak 61 % Hrvata oglase doživljava informativnima i pozitivnima... to je ona polovina koja je pristala na status ovce.

    18. 9. 2019. u 07:23
  • Komentiraj, znaš da želiš!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.