Čak 61 % Hrvata oglase doživljava informativnima i pozitivnima
Istraživanje stavova hrvatske javnosti ukazalo je na kontinuiran rast pozitivne percepcije oglašavanja i komunikacijske industrije, a iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) ističu i pozitivan utjecaj industrije na javnost i gospodarstvo.
Komentari 2
GM
Čak 61 % Hrvata oglase doživljava informativnima i pozitivnima... to je ona polovina koja je pristala na status ovce.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kome pričate gluposti?