Bandićev parkirališni harač od 9600 kn bacio poduzetnike u očaj
Kako će neki postolar, frizer ili drugi obrtnik platiti toliko novca za parkiranje, osobito u ovim teškim vremenima kada gotovo i nemaju posla, pita Ivan Obad iz OKZ-a.
Komentari 31
Zar nije to u nadležnosti Holdinga a ne Bandića?
12.10.2010. u 10:42h autoritet . Svi su oni pajdaši iz istog miljea .......... pod stolom shake hands, ... se veli ......
Imate ono što ste birali
ajd da je to jednom došlo i do poslovne rubrike. a ne bi li bila još zanimljivija tema kako je sdp-ova otomanska vlast pretvorila središte zagreba u nešto slično tirani za vrijeme envera hodže? nitko ozbiljan tu neće ulagati ui u prostore niti će ih uzimati u najam. sve zbog parkinga. ne zna se jesu li gore drastične, besramne cijene ili vremensko ograničenje. baš se može naći parking mjesto na dvije minute od mjesta gdje se ide, da ne bi! u prosjeku vam treba 20-30 minuta od mjesta parkiranja do mjesta gdje ste točno namjerili, i što ćete s tim uz vremenskog ograničenje? da ne spominjem da je središte grada mjesto za opuštenu šetnju, uživanje u arhitekturi i povremenu kupnju. pa nije li ilica cvala dok se njome šetalo amo-tamo? umjesto da su riješili promet odgovarajućim obilaznicama, mostovima preko save, denivelaranjem prometnica, značajnim ubrzavanjem javnog prijevoza, tako da se gužve smanje, nesposobne i gramzive budale ne znaju ništa drugo nego dizati cijene. vrhunac je onaj konzum u černomercu, na mjestu gdje je trebala biti glavna prometnica koja bi rasteretila većinu tamošnje gužve. zagreb je propao i za biznis i za normalno življenje. namjerno uništenje industrije lišilo je većinu stanovništva šanse da ikad nađu pristojan posao. tko kupuje nekrentine u njemu pravi je balkanac, novci se mogu pametnije potrošiti bilo vani bilo u varaždinu, sisku, samoboru. bolje će biti samo ako kojom srećom brzo bankrotira, ali vjerojatnija je polagana duga propast.
u strogom centru ZG trebalo bi dozvoliti parkiranje po sniženoj(povlaštenoj) tarifi dostavnim vozilima,stanarima, osobama s posebnim potrebama.,a svi ostali koji imaju toliku želju \"šepuriti\" se centrom u svojim \"limuzinama\" neka to i plate parkiranjem u nekoj od novoizgrađenih garaža. Centar Zg doista nije nepreglednih razmjera uspoređujuci sa ostalim europskim gradovima,a parkiranje u njemu košta pa tko voli gledati svog limenog ljubimca iz kafića ili ureda neka to i plati i doista ne vidim u čemu je problem propješaciti 300 m ili doci tramvajem.
A gle kako svi imate iste komentare: kamenjar, lopov, seljacina...ja mslim da je netko ipak trebao glasati za njega da bi bio gradonacelnik...i to 3,5 puta. Ne slazem se u mnogo stvari koje on uradi...ali i ja sam glasao za njega, pa mogu jedino sam sebi reci: Pazi sto radis u buducnosti! Sto se tice obrtnika i ostalih poduzetnika koji usput receno samo kukaju i maltene su ugrozeni ko i penzici, po cemu jedan frizer ili postolar treba imati auto parkiran u crvenoj zoni??? Ako ja idem kupiti cipele ili na frizuru u centar Zagreba moram ili platiti parking po punoj cijeni ilidoci tramvajem, stvarno ne vidim razlog zasto i on ne bi trebao?
Pošteni privatni poduzetnik plaća: - PDV - porez na dobit - porez na plaće svih svojih radnika (za one koji ne znaju - firme plaćaju 17% na btto plaće) - porez iz svoje plaće i prirez - razne namete poput voda, šuma, spomenika turističke zajednice itd... Ukratko, pošteni privatni poduzetnik stvara radna mjesta i puni državni proračun umjesto da živi od njega. I na kraju je on \"povlašten\" stanom u centru i boljim autom registriranim na njegovu firmu - kao da on to nije zaradio ! I zato ga treba odrati do kože i naplatiti mu parkiranje u blizini stana 8 puta više nego privatnim vlasnicima vozila! Eh da, službeni auti se \"lakše\" zapale nego privatni pa oni moraju imati svake godine atestiran aparat za gašenje! U suprotnom, kazna je masna! napomena : ovo se odnosi na poštene privatne poduzetnike koji nemaju osigurane poslove s državnim službama uz osiguranu naplatu!
Kaj se bunite kad ste tog Badića izabrali i to velikom večinom.Rekli bi zagorci ,\"prav vam budi\"!.
Zbilja, a što bi onda trebali reći roditelji koji ne mogu kao ljudi parkirati automobil pred Klaićevom da bi odveli svoju bolesnu djecu u bolnicu? Oni će ipak malo teže tramvajem. Ja nisam već pet godina ušao u centar grada s automobilom već idem isključivo javnim gradskim prijevozom ili cipelcugom, ovisno o vremenskim prilikama. Mislim da tako mogu i svi ostali. Moja frizerka dolazi \"pješaka\" iz Dugog sela na posao u Dubravu pa se ne buni. Kog se vraga ovi preseravaju? Dostavnim vozilima svaka čast, ali zašto gazda ne bi malo protegnuo nožice?
u čemu je problem? dosad su imali povlaštenu cijenu, sada više neće.. zagrepčani su navikli da sve imaju povlašteno. tu kukate radi pauka, a vidimo prema reportaži da dižu osječke, riječke, sisačke, varaždinske tablice... znači, opet se zagrepčane poštedilo! pa dokle više?! ako imate auto, iamte i za parking. odite u ove socijalno sojeltjive države, švedsku, norvešku, pa tamo imajte u centru grada parkiran auto! da vidimo.... ej, nemojte sad o njihovom standardu, plaćama! oni si to zarade. vi ne! vi ste...na internetu cijeli dan!
koji glupi naslov pa zakaj mene niko do danas nije kaznio za parkiranje, pak nisam kraljev sin pa da svi napune gace, koga se kaznjava privatnike kak tu pise?????????????, jesam jednom sam platio i to u vankuveru zato kaj sam dosao pol ure kasnije, nije mi kompanija vratila lovu bez obzira kaj sam bio kod njih hehehehehehehe
Predlažem HUP-a da to preda na Ustavni sud.! Auto je auto, zauzima isto mjesto bez obzira tko mu je vlasnik, stanar ili firma u toj ulici. Ako se plaća parking MJESTO, onda i tvrtka mora plaćati isto koliko i stanar. A ako je to neki izmišljeni HARAČ na firmu, e onda se to mora riješiti sudskim putem, jer je to razlikovanje protuustavno. Da parafraziram, SVI SU AUTI NA PARKIRALIŠTU PRED ZAKONOM JEDNAKI. Kako PARKIRNO POSTOJANJE auta tvrtke može parkiralište 7 puta jače opteretiti od isto takvog auta fizičke osobe?! Ako se preko ovoga OLAKO PRIJEĐE, mogla bi sutra Ina ili OMV odlučiti: litra supera za aute registrirane na fizičke osobe je 8 kuna, a ako tankira auto pravne osobe, e onda je 58 kuna! Pa zar ne bi to bilo ludo?! A TOČNO TO je napravljeno s plaćanjem parkiranja. U 2. zoni za auto fizičke osobe košta mjesečna vinjeta 55 kn, a za pravne osobe ISTOG AUTA 400 kn., dakle 7,27 puta više Samo derite birokrati privredu, derite proizvodnju dok još imate koga. Kad ona stane, i vi nećete imati za plaću!
@NEKAKAV Pogledaj malo tablice po centru Zagreba. 50 posto ih je iz drugih gradova. Dođu iz manjeg mjesta, kćerkica na fax(naravno u Zagreb) i ajmo sve s autom. Ispod Bana po mogućnosti parkirat. A da ne pričam o tome kad preko osam traka odluče skrenut negdje. Moji ne idu od ´98 u grad s autom. Dvije riječi : JAVNI PRIJEVOZ!
@Pink Panter Pa i nije baš isto. Zašto bi stanar pred svojom zgradom plaćao istu cijenu kao i obrtnik ili poduzetnik koji živi na drugoj strani grada? Stanar mora ondje ostaviti auto, poduzetnik ne mora. Ako taj direktor ili vlasnikk živi blizu, isto može koristiti povlaštenu karticu. No to ne znači da se slažem s ovim potezom. Ovo je već suludo. Ako ovako nastave, više nećete niti trebati imati auto, a naplaćivat će neku naknadu. Pa kako neki postolar ili sl. može plaćati toliko za najobičniji parking?! Naravno, bagra kod uvođenja zona skoro nijednu ulicu nije obnovila, pa se tako događa da naplaćuju parkiranje po rupetinama. Ili još bolje, možete se sparkat kod Velesajma na onaj šljunak, kad padne kiša ondje je doslovno poplava, ali će Milanovi radnici svejedno naplatiti par kuna. Ovom gradu treba smjena vlasti i to pothitno! Iako ne gajim prevelike nade da bi ljudi koji su Bandiću dali 3 mandata izabrali nekoga pametnijega.
@fcod Svaka čast na tekstu. Kod nas su poduzetnici postali sinonim za svo zlo i onda one koji su pošteni (a takvih je ipak većina) treba nagatiti i uzeti im sve. Samo što ti koji se zalažu za takvo ponašanjee ne shvaćaju da i oni rade kod tih ljudi. Ako uništite one koji zapošljavaju i stvaraju vrijednost, brzo ćete i vi na ulicu.
@morales Shvaćam što hoćeš reći, ali puno je slučajeva da vlasnik firme stanuje u istoj kući, ulici ili kvartu gdje mu je i firma. I ja stanulem u lici gdje mi je moja tvrtka, a ima samo u najbližem momm susjedstvu nekoliko takvih slučajeva , i malih tvrtki i obrta, mi tu i živimo i radimo, ali moramo plaćati skupu tarifu za aute koji su u vlasništvu naših tvrtki. Zar to nije bezobrazluk?
Jesu, svi su auti jednaki... Imate li auto na npr zagrebačkom Gornjem gradu, karticu za parkirališno mjesto dobit ćete samo ako je to auto registriran na vas kao vlasnika. Ako je to auto kupljen na leasing i iako vi plaćate leasing, ne možete dobiti karticu. Ovaj predmet stoji na Ustavnom sudu i drži se u ladici jer kako kaže Jasna Omejec (predsjednica suda!), \"nije vrijeme da se predmet rješava\" - i tako već barem dvije godine. To je pravna država Hrvatska....
Kako mogu naplaćivati parkiranje u ulici gdje plodovi divljih kestenova stvaraju udubljenja na limu automobila? Ne nastaje oštećenje od svakog ali kroz tjedan dana auto izgleda kao poslije tuče veličine oraha.
Ja sad tu nekaj ne kužim. Kaj nije Zagrebparking dio holdinga kojim upravlja Čović a na čelo Zagrebparkinga je SDP postavio svog kadra Roberta Mišetu umjesto Kraljevića ? Kako to Bandić određuje cijene kad je to u ingerenciji Zagrebparkinga - a Bandić se u posljednje vrijeme baš i ne voli sa Holdingom ?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
drugovi i drugarice, pa to je nepravda! neka bude sram grad titograd. čistokrvni zagrepčanci to nisu zaslužili od partizanskog plemstva. partizansko plemstvo svira na tanke strune živaca čistokrvnih zagrepčanaca.