Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
96 3°C
  • Agramer198:

    To stoji kaj veli mikrogrizzly,al treba imati na umu i mentalitet nas Hrvata. Znam susjeda koji je dobio novi posao u Končaru prije tri godine koji se relativno dobro plaćao,a budući da je bio jedini zaposleni od obitelji s troje ... prikaži još! djece to mu je fino kapunulo. I sad umjesto da svaki mjesec stavi na stranu dio koji mu nece toliko falit kako bi si uštedil da može zakrpat krov koji mu je prokišnjaval ili čisto radi toga da ima nešto za crne dane on lijepo odi i \"kupi\" si novi lijepi auto na kredit s prvom plaćom. I tako se on vozi, odvaja jedno 30% plaće za otplatu i sve fino i krasno. I onda udarila kriza, njega preselili na dosta lošije plaćeno mjesto, krov opet prokišnjava, a rata za auto sad ne jede 30 neg prije negdje oko 70% plaće. Al neda on auto. I tako ja gledam njega kak se on vozi u svojem novom autu,a djeca mu doma crnog kruha gladna. Ali hej pa on ima novi auto za 3-5 godina... Pa si mislim da vjerojatno nije jedini koji će radije se u novom autu vozit da ga suseda Štefanija može vidjeti neg da, ne daj Bože, ulica bruji o tome kako on nije mogao otplaćivati auto. A djeca mu dotle u dronjcima hodaju...

  • -obrisani-:

    pa nije cestarina išla 50% nego auto osiguranje koje dere mlade vozače i skida \"bonuse\".oni se najviše bogate.ali to je stara priča.uvijek se bogate banke i osiguravajuče kuće

  • mikrogrizzly:

    Sve divno&krasno (Ne laje kuja radi sela nego radi sebe!), ali... Zar ne bi bilo baš ono do boli unfair da se iz proračuna RH koji se puni, između ostalog, i posebnim porezom popularno zvanim harač, sufinanciraju i naknade za ... prikaži još! zamjenu starog automobila!? Doista ne vidim da je trenutak za tako nešto, a čak i da je prosperitet i sveopći boljitak nacije - opet je to moralno dvojbeno da li nekom poreznom obvezniku treba skinuti s računa e da bi neki drugi porezni obveznik dobio od države neki iznos da zamijeni svoj auto novim... Što se tiče krize i u auto segmentu tržišta - ah, notorno znano da se skoro 90 % kupovina automobila obavlja nekom financijskom protezom tipa krediti, leasing itd. Banke su zatvorile slavine, pooštrile uvjete, porasle su kamate i valutni rizik promjene tečaja, a ljudi strepe od gubitka posla i - to bi bili te svima znane novonastale okolnosti na tržištu koje rezultiraju padom prodaje. Trošarine su sigurno neki faktor, ali ne presudni jer ljudi naprosto nemaju više novca ni kredita nadohvat ruke kao nekada. U članku pak nema one informacije koja je objelodanila dugoročnu računicu nekih velikih proizvođača auta - da su oni spremni prodavati model i za 40 % nižu cijenu samo da bi preživjeli oni i grozdovi dobavljača koji su na njih naslonjeni. Znači, prvo neka oni dramatično snize cijene pa onda tražiti državu... Golf iste razine opreme je ionako recimo u RH skoro 2000 eura skuplji nego u Poljskoj!

Još iz rubrike Biznis

Ilustracija
Energetska ovisnost o uvozu

Proizvodnja plina pala na samo 35% hrvatskih potreba

Božićna drvca
sav izvoz ide u bih

Lani smo izvezli samo tisuću eura vrijednosti božićnih drvaca, a uvezli čak 215 tisuća

'Odlikovala me tri predsjednika'

Hrvat europski poduzetnik godine: Počeo u garaži prije 50 godina, danas zapošljava 240 ljudi

27