Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 6
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PRODAJNI SPEKTAKL

Alibaba u minutu i 25 sekundi prodao robe za milijardu dolara

Alibaba Single's Day
Foto: Reuters/PIXSELL
1/2
11.11.2018.
u 21:51

Ove je godine u najvećem prodajnom događaju bilo uključeno 180.000 trgovačkih marki.

U godišnjoj je rasprodaji Single’s Day kineski je webshop gigant Alibaba samo u prvih sat vremena prodao robe vrijednosti gotovo deset milijardi dolara odnosno 9,92 milijarde, da budemo krajnje točni. To je za 21 posto više nego prošle godine, izračunao je Reuters, pa je i time Single’s Day najveći svjetski događaj kad je posrijedi trgovina putem interneta.

Samo u prvih minutu i 25 sekundi prodano je robe u vrijednosti jednu milijardu dolara. Prošle je godine Alibaba u cijelom Single’s Dayu prodao robe vrijednosti 24,15 milijardi dolara, no taj je rekord probijen čak nekoliko sati prije kraja ovogodišnjeg prodajnog spektakla. Uvod u veliku rasprodaju uvijek je nastup neke globalne zvijezde. Ove je godine to bila Mariah Carey, uz nju Cirque de Soleil koji je izveo predstavu na temu kupovanja cipela, a potom i Beyoncein japanski imitator.

Ove je godine u najvećem prodajnom događaju bilo uključeno 180.000 trgovačkih marki. Ipak, unatoč nevjerojatnom uspjehu Single’s Daya, Alibabine su dionice pale za 16 posto ove godine zbog ekonomske nesigurnosti izazvane tenzijama oko uvjeta međusobne trgovine između Kine i Sjedinjenih Država. Kako Alibaba navodi, kupci neće previše patiti zbog te situacije, Alibaba će radije bilježiti manje profita u nastojanju da zadrži cjelokupan asortiman koji se sada može nabaviti putem njihovih prodajnih kanala.

Ovo će također biti i posljednji Single’s Day s Jackom Maom, osnivačem i predsjednikom Alibabe kojega će zamijeniti sadašnji direktor tvrtke Daniel Zhang

Pogledajte i video: Kako se izgovara Xioami?

Ključne riječi

Komentara 4

Avatar dzambo
dzambo
07:13 12.11.2018.

Kinezi ostaju Kinezi I poslije toliko godina NEMOGU jos svoj licno proizvod napravit….a da design nije ukraden od poznatih Svjetskih kompanija….I et bas upravo gledam ''kopiju'' dresa HR. Repke...skroz indentican DESIGN od Nikea ali fali od Nikea zastitni znak na dresu….a kvaliteta dresa je sigurno -C...prodajna cijena 10 do 99 dresova je po komadu $6.00....Mislim stvarno nema smisla uopste raspravljat o Kineskoj Ekonomiji proizvodnji sve je to velika nula al Svijet to dozvoljava….I Kinezi ako nisu stavili NIKE znak na tom dresu HR Repke ''misle'' da je to legalno a znaju 100% sigurno da ko to proizvodi takve dresove NIJE LEGALNO DA DEZAJN tog dresa kopira….al Kina je daleko tam je sve dozovljeno….a ovakvi I slicni proizvoda na ''Alibabi'' je na hiljade sve same kopije I losa kvaliteta SVE I JEDNOG DEZAJNA koji podsjeca na 99,9% na poznatu svjetsku marku koja nikakve veze nima sa Kinom al je tamo kod njih kopirana...al ulagaci u takve Internet stranice Kupe veliku lovu I nije ih briga za takav nacin poslovanja….I na kraju na primjer da u Americi postoji takva Net stranica I da ona licno prodaje takve ilegalne kopije I dezajne odavno bi bila zatvorena jer Americke kompanije poznatih njihovih marki lako dodju I osude takve koji su u Americi I to prodavali….al Kina...e tam nemogu nista….tamo utjecaja nemaju nikakvog, kad bi tak svaka svjetska drzava radila ka Kina nista vise ne bi bilo originalno neg sve sami lazni proizvodi...

NA
narod1
22:26 11.11.2018.

Kad se sjetim da je Alibaba još samo pred koju godinu bila prosječno napravljena stranica gdje nikad nisi znao šta ćeš dobiti. Naručiš dobar fotoaparat dobiješ neku jeftinu kopiju. Pravo je čudo da je uspio uz takvu politiku, vjerojatno zato jer je bio izlog za milijune kineskih firmi. I naravno američki kapital se zainteresirao i u svom stilu napumpao dionicu na burzi. No i danas to je isti onaj stari Alibaba ali uz puno bolji marketing, i ipak manje lažne robe.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije