Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 170
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
ISKORISTITE PRILIKU

7 najboljih savjeta za telefonsku komunikaciju

7 najboljih savjeta za telefonsku komunikaciju
Foto: Fotolia
11.04.2018.
u 16:35

Uz ove savjete, izbjeći ćete većinu neugodnih situacija!

Radite u call centru, tehničkoj ili korisničkoj podršci? Svakodnevno se „borite“ s agresivnim, zahtjevnim i ljutitim klijentima? Količina stresa na poslu vam je katkada neizdrživa?

Postoji rješenje!

Uz ovih 7 savjeta vaš boravak na poslu bit će mnogo ugodniji:

  1. Reagirajte brzo – samoinicijativnost u prvom trenutku vrlo je bitna, vi trebate napraviti prvi korak u kriznom trenutku.

  2. Održavajte komunikaciju – ne smijete prekidati komunikaciju dok ne postignete zadovoljstvo druge strane.

  3. Ponudite alternativno rješenje – kad klijenta morate preusmjeriti kolegama, budite sigurni da ga preusmjeravate pravoj osobi i provjerite je li klijentov problem riješen.

  4. Preuzmite odgovornost – bez obzira na to smatrate li se krivim ili ne smatrate, preuzmite odgovornost za situaciju koja je nastala. To će vam olakšati njeno rješavanje.

  5. Budite iskreni – druga strana sigurno zna kada ste iskreni, a kada niste. Laganje u kriznom momentu je znak profesionalne nezrelosti. Trebate biti iskreni.

  6. Priznajte pogrešku – ako ste pogriješili, trebate se ispričati drugoj strani. Tako ćete smiriti situaciju i održati povjerenje.

  7. Zadržite klijenta – vaša je obaveza nakon situacije zadržati klijenta. Ne libite se pozvati ga opet i uvjeriti se je li zadovoljan.

Ako su vam ovi savjeti korisni, onda imamo odličnu ponudu za vas!

Prijavite se na seminar Poslovnog dnevnika i riješite se nepotrebnih frustracija jednom zauvijek!

Naziv seminara: " Telefonska komunikacija – nezadovoljni klijenti "

Datum održavanja: 24. travnja.2018.

Saznaj više OVDJE

Nakon seminara svi polaznici znat će:

  • što žele i koji cilj imaju „teški“ sugovornici i nezadovoljni klijenti

  • kako upravljati vlastitim osjećajima

  • kreirati rješenja po mjeri klijenta, ali i po mjeri poduzeća

  • postavljati prava pitanja u pravo vrijeme.

Samo za čitatelje Vecernjeg.hr osigurali smo 50% popusta.
Cijena kotizacije 725 kn + pdv (redovna cijena 1.450 kn + pdv). 

Popust vrijedi do popunjenja grupe, a rezervacija mjesta vrši se redoslijedom primitka prijave. 
Popusti se međusobno ne zbrajaju te je prilikom online prijave potrebno unijeti kod za popust 
KOD:  EK541553

PRIJAVI SE

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Tel: + 385 1 6326 085

e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije