Novi Rio prvi u klasi sam koči i prepoznaje pješake ispred sebe
Rio je duži i niži, s većim razmakom među osovinama. Presložene dimenzije utjecale su na dinamičniji izgled i prostraniji interijer
Komentari 3
RI
Nema do Renaulta.Savrsen u svakom pogledu od dizajna,udobnosti,kvalitete i cijene naravno.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Vozačev mrtvi kut je smanjen tako jer su izbacili onaj ružni i debilni trokutasti prozorćič u kutu A nosaća tj. između glavnog A nosaća i onog dodatnog malog A nosaća na čijem mjestu se sada nalazi staklo umjesto debelog nosaća što pridonosi boljoj vidljivosti, inače i Opel će također kod nove Corse izbaciti te nosaće iz vidnog polja vozača što je svakako za pohvalu jer pridonosi boljoj vidljivost a i dizajnerski bolje izgleda. Također je unutrašnjost novog Ria daleko ljepša i bolje sklopljena nego u netom predstavljene nove Ibize za 2017, dovoljno je usporediti detalje preciznosti dosjeda i zračnosti između unutrašnjih obloga gdje kod Ria sve sjeda precizno na svoje mjesto i nema neotkrivenih limenih karoserijskih djelova kao kod Europskih proizvođaća.