Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Neobično ili ne?

Zanimljiva kampanja Volva u Njemačkoj: 'Nemojte kupiti ovaj auto'

Volvo XC40
Foto: Volvo
1/5
11.12.2018.
u 12:01

U Volvu kažu da se pretplata razlikuje od tradicionalnog leasinga po tome što nema pologa ili naknade za prekid, a cijena uključuje osiguranje i pomoć na cesti

Nemojte kupiti ovaj auto - slogan je Volvove kampanje u Njemačkoj. Zvuči neobično, ali zapravo ima smisla, jer dio je to nove Volvove strategije okretanja prema sustavu pretplata, u kojemu njihovi klijenti automobile umjesto kupnje unajmljuju za mjesečnu naknadu.

Štoviše, Volvo očekuje da će do 2025. godine na taj način pokriti pola svog "outputa". Pokušaj je to tvrtke da se prilagodi novoj generaciji kupaca navikloj da na sličan način dolazi do sadržaja na streaming servisima poput Netflixa i Spotifyja.

Volvo XC40
1/13

- To je vrlo transparentan i bezbolan način posjedovanja automobila. Znate točno koliko stoji - rekao je Volvov direktor Hakan Samuelsson, piše Bloomberg.

Nakon ograničenih testova u SAD-u i Europi tijekom protekle godine Volvo je u listopadu program uveo u Njemačkoj diljem zemlje, uz slogan "Nemojte kupiti ovaj auto. Pretplatite se". Program na mjesec stoji od 495 eura za osnovnu inačicu kompaktnog SUV-a XC40 pa sve do 929 eura za vrh ponude, XC90.

U Volvu kažu da se pretplata razlikuje od tradicionalnog leasinga po tome što nema pologa ili naknade za prekid, a cijena uključuje osiguranje i pomoć na cesti.

Ford inače na sličan način nudi automobile u San Franciscu i Los Angelesu u SAD-u za 405 dolara, a Porsche, Mercedes-Benz i Cadillac omogućuju vozačima u odabranim gradovima da mijenjaju skupocjene modele više puta na godinu za 1000 do 2000 mjesec. 

Pogledajte video o prometnim kaznama - stiže stroži zakon o sigurnosti u prometu:

Ključne riječi

Komentara 3

DU
Deleted user
12:51 11.12.2018.

Sigurno ga neću kupiti,netrebaju se brinuti.

OV
Ovozemaljski
12:31 11.12.2018.

Znači da ne možeš postati ni vlasnik tog auta, a to znači da je to najskuplji auto kojeg ne možeš ni prodat da si vratiš dio novaca, to može proći u Njemačkoj i kod gasterbajtera koji se iz Njemačke vračajuu nakon 5 mjeseci sa bijesnim automobilima da bi pokazali da su uspjeli u životu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije