Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 91
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Novi Audi

Vozili smo Q3 Sportback: Sportska elegancija u coupe crossover pakiranju

Audi Q3 Sportback
Foto: Audi
1/6
13.09.2019.
u 18:50

Prodaja Q3 Sportbacka kreće najesen, a početkom prodaje u ponudi će biti dva motora – početni dizelaš 35 TDI S-Tronic (2,0 TDI sa 150 KS i 340 Nm) i najsnažniji benzinac 45 TFSI kojeg pokreće 2-litreni turbobenzinac sa 230 KS

Audi Q3 Sportback, novi kompaktni coupe crossover, temelji se na Audijevu kompaktnom SUV-u Q3, ali za razliku od njegova klasičnog SUV izgleda Q3 Sportback nudi dinamičniji i atraktivniji dizajn. Dugačak je točno četiri i pol metra, ali je tri cm niži od Q3 pa djeluje mnogo sportskije, dok međuosovinski razmak od 268 cm jamči prostranu unutrašnjost. Na prednjim sjedalima vrlo je udobno, prostrano i ergonomski, a straga su tri zasebna sjedala koja se uzdužno mogu pomicati 13 cm, dok je zapremnina prtljažnika od 530 litara (do 1400 l) vrlo solidna.

Multimedija je vrhunska. Čak i osnovna oprema uključuje digitalnu ploču s instrumentima s 10,25-inčnim zaslonom, a u središnjem dijelu je na dodir osjetljiv 10,1“ zaslon. U isprobanim modelima bila je najbolja oprema koja je uključivala visokokvalitetnu kameru za vožnju unatrag i top MMI navigacijski sustav plus s 3D prikazom koji funkcionira odlično. Standardni sustavi pomoći vozaču uključuju upozorenje kod izlaska iz prometnog traka i upozorenje na kritične situacije kod promjene voznog traka, kao što je detekcija vozila u mrtvom kutu. Nudi i upozorenje o mogućem frontalnom sudaru koje u slučaju nužde aktivira kočnice.

Iako izgleda vrlo dinamično i sportski u Q3 Sportbacku sjedi se kao u SUV-u, povišeno i komforno. Prvo sjedamo u dizelski 40 TDI kojeg pokreće 2-litreni dizelaš sa 190 KS i 400 Nm okretnog momenta koji se preko S-tronic automatika prenose na sve kotače (quattro). Dakako, u toj kombinaciji Q3 Sportback vozi sjajno u svim režimima vožnje, pa smo dojma da će i slabiji početni 2,0 TDI sa 150 KS za većinu vozača biti sasvim dovoljan. Početnog 1,5-litrenog TFSI benzinca sa 150 KS nismo imali priliku isprobati, ali jesmo najsnažnijeg 2,0 TFSI sa 230 KS. Dakako, puca od snage, a radi uglađeno i tiho. Nećemo reći da se povišena karoserija ne osjeti na zavojitoj cesti, ali Q3 nudi i zavidnu dinamiku bez obzira što se radi o SUV/crossoveru.

Prodaja Q3 Sportbacka kreće najesen, a početkom prodaje u ponudi će biti dva motora – početni dizelaš 35 TDI S-Tronic (2,0 TDI sa 150 KS i 340 Nm) i najsnažniji benzinac 45 TFSI kojeg pokreće 2-litreni turbobenzinac sa 230 KS. Oba u početku stižu samo s S-tronic automatiziranim mjenjačem. Cijena od 317.000 kuna čini se vrlo konkurentna, ali uz bogatiji Comfort paket stoji 322.000 kuna pa se to čini isplativije. Benzinac sa 230 KS (0-100 km/h za 6,5 s, do 233 km/h) stoji 375.959 kuna. Ubrzo će u ponudi biti i osnovni dizelaš s ručnim mjenjačem, kao i bazni benzinac s 1,5 TSI motorom od 150 KS.

Pogledajte i galeriju sa frankfurtskog salona:

Audi Q3 Sportback
1/52
Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije