Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 137
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Na cesti

Vozili smo novu generaciju Audijeva gradskog aduta A1

Audi A1
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
1/10
20.05.2019.
u 14:47

U vožnji se pokazao agilnim, lako upravljivim i, zapravo, jednim od onih automobila koji ne tjeraju na jurnjavu, ali ih je užitak dinamičnije voziti. Zahvaljujući sportskom ovjesu, podjednako uspješno svladava zavojite ceste i gradske neravnine

Nova generacija Audijeva gradskog modela A1 Sportback osvaja decentnim i dopadljivim izgledom, luksuznim interijerom, ali i uzornim voznim osobinama. Gledajući izvana, uočavamo da je njemačkom premium mališanu sazrijevanje donijelo mnogo zanimljivih detalja. I prednja i stražnja svjetla, osim što su u tehnološkom smislu moderna i pružaju maksimalnu moguću vidljivost, prava su mala umjetnička djela.

Ipak, da novi A1 ne bi djelovao kao “mali slatkiš” za gradske cure, svoj je dio posla odradila i maska automobila, kao i dinamično oblikovani branici. Ovi mu elementi daju poželjnu dozu markantnosti te pridonose ukupnom oštrijem dojmu. Veseli nas što se Audi s novim A1 vizualno odrekao guranja automobila u skupinu modela “za kojima će sigurno posegnuti žene”. Za novim A1 tijekom našeg su se testa podjednako okretali i muškarci i žene.

Audi A1
1/10

Najnovije, drugo izdanje Audija A1 dolazi samo u inačici s peterim vratima, dakle kao Sportback. Vrata kompaktnog Audija otvaraju se dovoljno široko da je pristup sjedalima lagan. Prednja su sjedala odlična, udobna su i s dobrim bočnim osloncima. Stražnja su prosječna, deklarirana za tri osobe. Djeci će biti udobno, odraslima (u punom sastavu) samo na kraćim relacijama.

Prtljažnik volumena 335 litara u skladu je s gradskom namjenom automobila, iako je znatno veći od onoga kod prethodnika, koji je mogao primiti samo 270 litara. Stoga bi ovaj u novom A1 mogao poslužiti i za potrebe vikend-izleta. Testnom Audiju A1 Sportback straga se kočoperi oznaka 30 TFSI. To znači da pod prednjim poklopcem nosi jednolitreni trocilindarski benzinski agregat koji raspolaže sa 116 KS i 200 Nm. U praksi, djeluje kao da ima i koju konjsku snagu više, jer spoj kompaktnog automobila, sjajnog motora i preciznog 6-stupanjskog ručnog mjenjača pomaže raspoloživu snagu iskoristiti do posljednjeg atoma.

U vožnji se pokazao agilnim, lako upravljivim i, zapravo, jednim od onih automobila koji ne tjeraju na jurnjavu, ali ih je užitak dinamičnije voziti. Zahvaljujući sportskom ovjesu, podjednako uspješno svladava zavojite ceste i gradske neravnine, a dobra zvučna izolacija iskazala se pri vožnji autocestom. Uređenjem putničke kabine novi Audi A1 Sportback također se deklarirao kao urbani automobil s malo sportskog duha. Svjedoče o tome, primjerice, aluminijski ukrasni elementi, višenamjenski kožom presvučen sportski upravljač (opcija) i sportska prednja sjedala (opcija). MMI infotainment sustav s centralno smještenim 8-inčnim dodirnim zaslonom jednostavan je za korištenje.

Lako se pristupa svim funkcijama, a testni je primjerak opcijski opremljen i Audi smartfon i glazbenim sučeljem za povezivanje pametnih telefona baziranih na Apple iOS ili Google Android platformi. Pogleda li se popis sustava potpore vozaču koje testni A1 Sportback donosi serijski, jasno je da je ovaj njemački model ponuđenom opremom na razini više klase. Serijski, primjerice, donosi Audi pre sense sustav (upozorenjem i samostalnim kočenjem reagira na opasnost od naleta na vozilo ispred ili na pješaka), automatski poziva hitne službe dođe li do teže nesreće, upozorava na nenamjerno napuštanje vozne trake te blago korigira upravljač kako bi automobil ostao u svojoj traci.

Ima automatski klima-uređaj, Bluetooth, putno računalo, LED prednja i stražnja svjetla, MMI radio plus, podesivi limitator brzine, senzore za svjetla i kišu, termoizolacijska stakla... Isprobani primjerak A1 Sportback 30 TFSI S line do registracije stoji 207.371 kunu. Audi A1 Sportback cjenovno starta od 155.000 kuna, za izvedbu s 95 konja.

VIDEO Ovo je top 5 najprodavanijih novih automobila u Hrvatskoj:

Ključne riječi

Komentara 4

SE
serđo12
15:25 20.05.2019.

Ima sve osim prastare linije u cemu ga čak i škoda šije!

MO
mo
16:22 20.05.2019.

I kakva je razlika od prijašnjeg modela,i modela kojeg će izbaciti za godinu dana?! Osim što se kvari .....

VE
velist
13:27 21.05.2019.

Nisam ga vozio te stoga ne mogu staviti neki konkretan komentar, ali što se tiče dizajna iznutra i izvana, čista desetka.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije