Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
DIGITALIZIRANA GENERACIJA

Novo čudo od Mercedesa: Vozača prepoznaje po otisku prsta, a po cesti svjetlom iscrtava linije i oznake

Foto: Daimler AG
1/10
23.02.2021.
u 14:29

Mercedes je premijerno pokazao novu generaciju svoje limuzine i karavana srednje klase. C-klasa sada je potpuno elektrificirana, uz plug-in hibridnu izvedbu nudi se još samo kao blagi hibrid

Mercedes-Benz premijerno je predstavio novu C-klasu u limuzinskom i karavanskom izdanju. Nova generacija modela srednje klase prva je serija ovog proizvođača koja je cijela elektrificirana, odnosno ne dolazi kao klasičan benzinac ili dizelaš. I nova je C-klasa, nakon nedavno predstavljene nove S-klase, također opremljena drugom generacijom MBUX-a (Mercedes-Benz User Experience), što putnički prostor čini još više digitalnim i inteligentnim.

U MBUX se vozač može logirati i skeniranjem otiska prsta (opcija), a kao dodatna oprema dostupna je i proširena stvarnost, gdje se snimka s kamere dopunjava korisnim objektima i informacijama te se tako obogaćena prikazuje na centralnom ekranu. U Hrvatskoj će se nova C-klasa moći naručiti od kraja ožujka, a prvi primjerci u prodajnim se salonima očekuju u svibnju ili lipnju.

Novitet bilježi povećanje vanjskih dimenzija, a korak naprijed napravljen je i u području digitalizacije i kvalitete. Interijer C-klase sada ima premium detalje, poput zaslona i koncepta upravljanja preuzetog iz nove S-klase, ali sa sportskim naglaskom. Središnji zaslon lagano je zakrenut prema vozaču. Zaslon je standardno dijagonale 9,5 inča, a kao opcija se nude dodirni zasloni od 11,9 i 30,2 inča. 

Nova generacija plug-in hibrida među pogonskim je opcijama za novu C-klasu, a samo na struju takva C-klasa autonomna je 100 kilometara. Samo elektromotor nudi 129 KS, a uparen je s 4-cilindarskim benzincem. Baterija se za 30 minuta može potpuno napuniti, a dopunjava se i rekuperacijom, tijekom usporavanja ili vožnje nizbrdo. Unatoč smještaju baterije kapaciteta 25.4 kWh, prtljažni prostor ima ravnu podnicu i veći kapacitet od onoga u prethodnom modelu (360 do 1375 litara).

Pored plug-in hibrida, nudit će se i blagi hibrid – benzinac i dizelaš – s 48-voltnom tehnologijom i integriranim starter-generatorom, koji omogućava brži start motora i nižu potrošnju goriva. Dizelaš s integriranim starter-generatorom tako nudi  200, odnosno 265 konjskih snaga plus dodatnih 20 KS iz EQ Boost sistema. Benzinci nude 170, 204 i 258 KS plus po 20 KS dodatne snage. Automatski mjenjač 9G-tronic sada je standardan kroz cijelu gamu, a u ponudi je i dorađeni 4Matic pogon na sve kotače.

Krug okretanja kod nove C-klase smanjen je za 43 cm, na manje od 11 metara, upravljanjem stražnjom osovinom. Dinamika vožnje i aktivna sigurnost s ovom je opcijom podignuta na još višu razinu. No, to je tek jedan u nizu detalja. Svjetlost se u svakom Digital Light glavnom svjetlu lomi i usmjerava s pomoću 1,3 milijuna mikroogledala. Ovo digitalno svjetlo s funkcijom projiciranja dostupno je kao opcija, a inovativan sustav vožnju može učiniti sigurnijom projicirajući na cestu linije, znakove i animacije.

Komentara 6

PV
prcko.vita
14:36 23.02.2021.

A nišan na haubi konačno ispravan, ne mora Mujo vratima više rušiti pješake.

ĐU
Đueo
13:49 24.02.2021.

Mercedes i BmW su sad samo proizvođaći karoserja,motor,mjenjač,trap kakav nađu ili kakav im netko hoče prodati. Bilo bi ljepo kad bi počeli praviti aute od početka do kraja . Da možeš reći :" ja vozim Mercedes" a ne motor od fiata,peugeota,kia,renault.. Mjenjač kineska kopija nekog engleza,ovjes kopili od nizozemca na pijaci,Brembo kočnice( halo ako neznaš napraviti kočnice što znaš?)...

LI
linkser2
06:52 25.02.2021.

Držim da bi s emogao dodati na volan još jedan zaslon od 32" da uz ova 2 čini jednu prekrasnu cjelinu

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije