Unosan posao koji brzo raste: Ugradnja filtra koji dizelaše čine „čišćim“
U Njemačkoj se crno piše vlasnicima dizelaša sa „samo“ Euro-5 normom ispušnih plinova. Tehnički, moguće im je staviti dodatni sustav čišćenja – ali tek nedavno je to i dopušteno. Proizvođač filtra guši se od upita.
Komentari 6
Ali u Hrvatkoj kad voziš na lpg još te opale 550 kn na tehničkom,dok uvoz "novijih" diesela još potiču.Živio harač.Živio ...
Zašto ima toliko starih dizelaša u Hrvatskoj? Zato jer bi se svi vozikali a nemaju novce za benzin.
Na struju su veći zagađivači
U Njemačkoj auto ne traje 20 godina
Koliko je sada na kraju trošak ugradnje tj. 3000 € ili 300 €?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Naravno, VAG grupi pada prodaja, pa je njemacka vlada uvela ekoloske propise samo da se stariji automobili pokusaju izvesti i da se obicne gradjane doslovno prisili na kupnju novih. Sad je netko izmislio filter i naravno da se sada svi bune jer to ne rjesava glavni problem - pad prodaje. Ja ne znam kako su si oni zamislili, da budu vjecno prodavali velike kolicine? Automobil traje oko 20 godina i trziste je zasiceno. Pametnije bi vladi bilo da radi na razvoju nerazvijenih po Aziji, Bliskom istoku, Juznoj Americi pa da tako sire trziste a ne ovim jeftinim forama.