Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
88 12°C
Povratak na članak

U Hrvatskoj lani prodano 60 tisuća novih automobila, evo koje su Hrvati najviše kupovali

Najtraženiji prošlogodišnji model bila je Škoda Octavia s prodajom 2981 vozila
07. siječnja 2019. 9931
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
14
  • Avatar Olujni
    Olujni:

    Odbijte rentacar i poduzeća, ostat će vam samo 20% privatnih kupaca od tih navedenih brojki što samo dokazuje koliko smo siromašni i koliko nam je država pohlepna sa svim mogućim nametima na automobile! A nisu niti hrvatski trgovci/zastupnici bolji, evo ... prikaži još! jedan banalni primjer: osvježeni Hyundai I20 je skuplji za 4.000 kn od prethodnika, a osvježeni Tucson je skuplji 13.000 kn(benzin) do 25.000-35.000 kn(diesel). Trebam li uopće napomenuti da njemački trgovac/zastupnik nije povisio cijenu osvježenih ovdje navedenih modela NITI JEDNOG CENTA??!!

    07. 1. 2019. u 14:40
  • stefj:

    Ovo sve je zgodna statistika da se vide preferencije, no izostavljeno je ono bitno - koliko je od toga flotna prodaja, koliko su kupila državna i javna poduzeća, čisto da vidimo koliko je tu pretakanje iz šupljeg u prazno (vezano ... prikaži još! za poreze i trošarine)...

    07. 1. 2019. u 14:07
  • Trnjanec:

    Nije država kriva za visoku prodaju automobila, nego rent-a-carovi. Na njih otpada valjda 80% prodaje novih auta.

    07. 1. 2019. u 14:19
  • tratincica68:

    Koliko u kesu.lizing kredit me ne zanima

    07. 1. 2019. u 14:36
  • samoborka:

    Totalna glupost. Škode većinom kupuju rent-a-car kuće i to samo radi dobrih leasing uvjeta. Inače Hrvati (privatne osobe) nisu ni blizu skloni kupnji Škoda koliko se o tome priča. Hrvati uvijek preferiraju njemačke automobile i broj "nijemaca" na cestama u ... prikaži još! Hr je daleko nadmoćan nad svim ostalim markama. Jedino što ljudi nemaju novca pa tko i kupuje auto,kupuje rabljenog "švabu". Ok,i Škoda zapravo pripada Njemačkoj,ali u percepciji ljudi je i dalje češka.

    07. 1. 2019. u 14:37
  • Valer:

    Koliko je od toga kupila država?

    07. 1. 2019. u 13:31
  • miyamoto:

    Nisu Ferrariji i Rollsi za nas. Gdje voziti takve aute. Lose i kratke ceste, prepune rampi i naplatnih punktova. Imas osjećaj klaustrofobije na cesti. Njemacka ima neogranicene, otvorene i prostrane autoceste. Kod nas se ne isplate veći od golfa." Elita" moze i golf plus

    07. 1. 2019. u 15:43
  • Tarantula:

    Također treba uzeti i pomamu za UBER-om i Taxyfy-om, gdje uvjetuju vozače da vozila ne smiju biti starija od 7 godina!

    07. 1. 2019. u 15:53
  • Avatar magarac.jozo
    magarac.jozo:

    Nemoj me zezati.... škoda je zadnjih godina podigla cijene, tako da obična fabia doseže stotinjak tisuća... rapid 115 na dalje, a kctavia 145tk... mogu oni biti kvalitetni do neba, ali suzuki vitara košta 115 tk. pa na više.... A znam ... prikaži još!m da ljudi iznajmljuju automobile da bi taksirali... oko 4 do 5 tk mjesečno.... a da li su i policijska vozila uračunata?... i ona su dobrim dijelom na leasing....

    07. 1. 2019. u 16:30
  • Avatar brcko dc
    brcko dc:

    Austrija je imala do 10 mjeseca 298.000 novih Auta .Hrvatska je siromasna i tipicna bivsa komunisticka zemlja , koja se ne moze rijesiti tog rezima .

    07. 1. 2019. u 19:20
  • Superhero:

    na ovoj slici nema nijedno auto proizvedeno poslije 2008 - toliko o novim autima

    3 07. 1. 2019. u 13:51
  • Komentiraj, znaš da želiš!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.