Marka Alfa Romeo - koja ove godine slavi svoj 110. rođendan - predstavila je najsnažnije inačice svojih reprezentativnih primjeraka 2020. modelske godine. Novi modeli Giulia i Stelvio Quadrifoglio redizajnirani su i imaju novi infotainment sustav s dodirnim zaslonom, s ažuriranim dizajnom sučelja i posebnim zaslonima za performanse vozila, razinu 2 autonomne vožnje i s posebnim detaljima na vanjštini i u unutrašnjosti.
Novim modelima Giulia i Stelvio Quadrifoglio 2020. proizvodni je program nadopunjen nizom sofisticiranih tehničkih sustava i rješenja za povećanje performansi u vozilima koja utjelovljuju profinjen izričaj funkcionalnog talijanskog dizajna u nepogrešivom Alfa Romeo stilu. Performanse vodeće u klasi jamči snažan 2,9 V6 Bi-Turbo pogonski sklop izrađen u potpunosti od aluminija, sposoban za razvijanje snage od 510 KS i s maksimalnim okretnim momentom od 600 Nm pri 2500 o/min. Za prijenos snage na kotače zadužen je sustav Alfa™ Active Torque Vectoring, kojem na modelu Stelvio Quadrifoglio pomaže inovativni Q4 pogon na sva četiri kotača. Automatski mjenjač s osam brzina kalibriran je za pružanje optimalne fluidnosti i udobnosti pa se vozila lako voze na svim vrstama terena. Automobili svoju punu snagu pokazuju samo u trkaćem načinu rada „Race” uz promjene stupnjeva prijenosa munjevitom brzinom od 150 milisekundi.
Svi modeli Quadrifoglio opremljeni su brojnim sustavima namijenjenim poboljšanju užitka pri vožnji: Alfa™ Active Suspension, Alfa™ DNA Pro selector s trkaćim načinom rada „Race” i sustav razdjelnika Alfa™ Active Aero kod modela Giulia. Sustave koordinira i u stvarnom vremenu prilagođava sustav za upravljanje šasijom Alfa™ Chassis Domain Control, uz neprekidno osiguranje uvjeta u kojima vozilo i vozač maksimalno iskorištavaju iznimne performanse modela Giulia i Stelvio Quadrifoglio.
Za popratni zvuk, kao dio iskustva vožnje modela Quadrifoglio, zadužen je dvostruki ispušni sustav Dual mode s četiri ispušne cijevi koji je još jači i intenzivniji u trkaćem načinu rada „Race”. Od modelske godine 2020. kupci mogu odabrati opremanje modela Giulia i Stelvio Quadrifoglio ispuhom Akrapovič, još jednim dvostrukim sustavom s dijelovima stražnje cijevi od titana i karbonskih vlakana i još sofisticiranijeg zvuka.
U kabini vozača čekaju ergonomski prilagođene, skladne linije i instrumenti. Središnja konzola novog dizajna pruža izvrsno taktilno i vizualno iskustvo te donosi više prostora za odlaganje. Kolo upravljača i ručica mjenjača presvučena kožom također su novi, kao i sigurnosni pojasevi koji su sada dostupni u crvenoj ili zelenoj boji te u klasičnoj crnoj verziji. Uskoro dolaze i nove opcije presvlaka za sportska sjedala s električnim upravljanjem, s perforacijama i kožnim umetcima. Tom se novom opcijom proširuju mogućnosti korisničke prilagodbe modela Giulia i Stelvio Quadrifoglio, uz standardna sportska sjedala s kožom i Alcantara kožom koja su i dalje na tim verzijama u osnovnoj opremi. I dalje su dostupna sportska sjedala Sparco s karbonskom konstrukcijom. Ugrađene tehnologije uključuju potpuno novi infotainment sustav sa središnjim dodirnim zaslonom od 8,8 inča, povezanim uslugama i novim dizajnom sučelja. Druge ekskluzivne, nove značajke modela Quadrifoglio uključuju opciju Peformance Pages, posebne zaslone za vozača za prikaz statusa vozila u stvarnom vremenu – od temperatura glavnih mehaničkih sastavnih dijelova do okretnog momenta, turbo tlaka i snage u stvarnom vremenu, kao i digitalni kronometri za mjerenje ubrzanja i razina performansi maksimalne brzine. Nove značajke na vanjštini modela Giulia i Stelvio Quadrifoglio uključuju nova LED stražnja svjetla s tamnim lećama i novu, završnu obradu u crnoj boji visokog sjaja na prednjem znaku s tri režnja i stražnjim oznakama. Stelvio ima nove naplatke kotača od 21”, ekskluzivne za verziju Quadrifoglio.
Giulia i Stelvio Quadrifoglio za 2020. su opremljeni novim naprednim sustavom za pomoć pri vožnji ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), razvijenim u suradnji s tvrtkom Bosch za autonomnu vožnju razine 2, bez negativnog učinka po užitak pri vožnji, koji se aktivira isključivo kako bi se osigurala sigurnost i povećala razina udobnosti kod velikih prometnih gužvi ili na dužim putovanjima. Razina 2 autonomne vožnje postiže se kada vozač prepusti automobilu kontrolu nad gasom, kočnicama i upravljanjem u određenim uvjetima. Značajka koristi elektronički sustav koji iziskuje neprekidni nadzor vozača, a istovremeno pruža podršku i donosi višu razinu udobnosti kod dužih putovanja. Međutim, vozač i dalje mora zadržati kontrolu i držati ruke na kolu upravljača.
ww︆︅︆︅︆︅w︆︅︆︅︆︅.kis︆︅︆︅︆︅st︆︅o︆︅︆︅k︆︅︆︅︆︅.c︆︅︆︅︆︅om