Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Ogromna napetost
Povratak na članak

Sudbinu dizelaša odredit će jedan čovjek, izvan funkcije moglo bi biti 15 milijuna vozila

Ako se zabrane dizelaši u Münchenu bi gotovo odmah iz prometa moralo biti povučeno barem 20 posto automobila

Komentari 72

DU
Deleted user
23:20 24.02.2018.

dizelaši, kao, zagađuju, i to smeta njemačkim ekolozima? I vi, ekolozi, želite, kad dođete doma, napraviti "klik" prekidačem, pa da vam se upali svjetlo, zar ne? Mislite da se struja ne dobiva (i) iz neekoloških izvora, ne samo hidroelektrana, koje jesu - doduše - ekološke, ali s druge strane mjenjau i uništavaju vodotokove. Dragi moji ekolozi..., da bi se ostvarilo sve što vi predlažete i hoćete..., trebali bismo se svi vratiti živjeti u pećine.A, btw, ne smeta vam nešto mnogo opasnije..., mnogo opasnije zagađenje - zagađenje njemačke nacije i njemačkog društva time što su muslimani, zahvaljujući vašoj kancelarki, preplavili i zagadili Njemačku, ali i dobar dio Europe?

VL
KA
kakačinka
23:30 24.02.2018.

Pretpostavljam da se neće tu puno učiniti po pitanju očuvanja okoliša. Naime, ako dođe do zabranjivanja prometovanja dizelskim automobillima u Munchenu ili evo čak u cijeloj Njemačkoj, svi ti automobili pronaći će svoje nove vlasnike na području balkana i u okolnim slabije razvijenim državama. Teško će se pojedinci odreći takve zarade. Jer naposlijetku evil money rules the world...

VL
NI
Nikomah95
00:15 25.02.2018.

Zašto ne pođu od malih stvari? Npr., 100g sira zapakirano u 200g plastike. Ili, pakiranje od 6 kroasana ukupne težine 150g zapakirano u 3 različita sloja plastike, ukupna težina 400g. A kante za plastiku odvoze jednom mjesečno. Već nakon 10 dana od odvožnje, ulice se kupaju u plasičnom smeću. Ninja smeće da i ne spominjem.

VL
JI
Ja i Ja
02:14 25.02.2018.

Sta se natezete bez veze... znate li koji su jos uvijek jedni od naj prodavanijih automobila u svijetu? Njemacki dizeli. Znaci oni ce sami sebi unistiti industriju? Ma smijesno...

VL
TU
Turpin17
02:45 25.02.2018.

Izgleda da Njemacke auto kompanije ne uzimaju ovo za ozbiljno. Pogledajte nove modele svih luksuznih Njemackih auta. Vecina su dizelasi.

VL
SO
SoloHan
00:21 25.02.2018.

Nadam se da će Drugovi Švabe bit dosljedni pa uništit ta vozila, jer kakav je smisao poslat ih negdje drugo, osim ako se to globalno zatopljenje ne identificira putovnicom na granici

VL
DU
Deleted user
07:52 25.02.2018.

Što ne zabrane proizvodnju kućanskih aparata koji traju dvije godine, što ne zabrane žarulje koje u sebi imaju živu i na koje se u proizvodnji troši hrpa energije plus te žarulje uopće ne smanjuju potrošnju nego još više troše struje. Danas je tehnologije dostigla vrhunac da bi auto mogao trajati 100 godina, ali njima to ne paše, pa štancaju druge aute. Ekolozi šute.

VL
Avatar MENSA
MENSA
02:30 25.02.2018.

Ovo je vrlo slično situaciji prije dvadesetak godina pri uvođenju mobilne telefonije ili pri prelasku s tehnologije CTRL televizora na TV aparate s plazma i LCD ekranima. I tada su proizvođači imali godinama u ladici pripremljenu novu tehnologiju a kadaada su te "nova tehnologije" izašle na tržište, sve je išlo strelovitom brzinom. S automobilima je sitacija nešto složenija ali tehnološka revolucija je nezaustavljiva i doslovno...."kuca na vrata". Električni automobili su po svim karakteristikama ekolopški prihvatljiviji, jednostavniji suza proizvodnju i održavanje, a poput tramvaja vijek trajanja bit će ....decenijama. Sada se radi samo o tome tko je koliko spreman za taj tehnološki tajfun koji predstoji u automobilskoj industriji i da li će sadašnji proizvođači biti konkurentni i u novoj tehnologiji....prije svega u tehnologiji proizvodnje brzopunjivih baterija!

VL
Avatar pendreck
pendreck
01:29 25.02.2018.

VW/Mercedes etc sustavno varaju svijet, obmanjuju Truju nas. I samo ameri su imali muda nabit im kajlu. Svaka cast! Isto tako Deutsche Bank. Samo ameri. Bravo, good bless Americs

VL
GU
Gustirna
09:15 25.02.2018.

Kada atentat naprave antifasisti onda su to "ljevicarske skupine" a ne antifasisticki teroristi.....

VL
IH
iron.hide.54966
08:20 25.02.2018.

Kod nas u hrvatskoj zagađenja su puno gora i štetnija od ovih što ih dizelski motori čine.

VL
RI
Ringo
05:57 25.02.2018.

Čađo je zakon.

VL
Avatar Robinzon
Robinzon
07:33 25.02.2018.

Bravo za švabe.Tako bi trebalo napraviti i u Prnjavoru.Moj me komšija svako jutro budi paljenjem svog dizelaša.Nikako da mu sastavi.

VL
VE
velist
12:24 25.02.2018.

Jadan tanker zagađuje više nego nekoliko milijuna automobila. Koliko ima tankera, a koliko automobila, podijelite i pomnožite i vidjet ćete da nije problem u zagađenju automobila, nego treba nekako 'okrenuti' novac. ;)

VL
Avatar HajdukLika
HajdukLika
07:46 25.02.2018.

Ne zabranjuju se svi dizelaši. Zabranjuju se dizelaši koji ne ispunjavaju normu EURO 6 TEMP, a to su EURO 6, EURO 5, EURO 4 i starije norme! I to u užim centrima(!) gradova. Primjerice u Berlinu se radi o području unutar S-Bahn-Ringa, dakle prstena gradske željeznice oko centralnih gradskih četvrti, što je otprilike trećina grada! A eventualna odluka suda, da gradovi nemaju nadležnost za zabrane, ne spašava dizelaše! Zato jer se zatim mora odlučiti na državnoj razini, jer EU Njemačkoj prijeti penalima i tužbom pred međunarodnim sudovima, zbog toga što u mnogim njemačkim gradovima zagađenje sa ispusnim plinovima NOx već godinama znatno prelazi dozvoljene granice! Dragi moj narode, doći će i na nas red. I mi smo članica EU, a zagrebačke gužve u kojima ima dizelaša na pretek, većinom starijih, dakle EURO 4 i EURO 3, pa i gorih, daju naslutiti što nas čeka. A mi spavamo i veselimo se kupnji rabljenih dizelaša u Njemačkoj, koji ću uskoro preplaviti tržište. Samo kupujte. Nećete dugo uživati vašeg novog rabljenog ljubimca ...

VL
SL
slatix
08:09 25.02.2018.

Dok se u isto vrijeme po europi održavaju glupa takmičenja kao što su utrka kamiona ili traktor puling gdje se ogromne količine dizela spale bez ikakvih filtera oni bi zabranili euro 4 i 5 automobile.

VL
Avatar pendreck
pendreck
08:47 25.02.2018.

Das dragi forumasi prestanute kupit cigarete mjesec dana i kupite za tu lovu dionice tvrtki koje se bave liciem, baterijama...

VL
KA
kapunjohan
09:19 25.02.2018.

Treba smanjiti štetne utjecaje u okolju , kamioni, osobna vozila autobusi i sl. trebali bi se preurediti na plinski pogon koji je nešto manje štetan. Nitko ne govori o kruzerima i avionima, svi govore ta i ona zr. luka ima više prometa a koliko više ,,smeća iz zraka,,. Slažem se da industrija predimenzionira po nepotrebnom embalažu itd.. Živim u gradu u kojem je mnogo stanova i privatnih kuća grije na ekstra lako ulje , kuće troše po 1500 - 2000 litara goriva, kad bi se sam to riješilo . Tako dolazimo do struje , toplotne punpe , auto na struju itd. ali treba proizvesti svu tu struju , opravdano je jedino ako se prizvede iz izvora koji će biti čistiji od zagađivača koji danas koriste ,,umazana,, goriva.

VL
Avatar Oberstleutnant
Oberstleutnant
07:19 25.02.2018.

Cim procitam da su ljevicari, aka antifa pokusali ubiti oca od doticnog gospodina uopce ne sumnjam da ce pogresno presuditi. Price o ekologiji..ni za malu djecu.

VL
HO
homofob
10:52 25.02.2018.

Nedavno sam citao da se Nijemci (gradanstvo) silno naoruzavaju. Neka svaki naoruzani a ima dizelasa ekoloski rokne po jednog ekologa u svom susjedstvu a ostali ce prikupiti novce za advokate i oglasne ploce s natpisom: suci pazite kako sudite - mi naoruzani znamo gdje stanujete! Nekako imam osjecaj da poslije dva - tri roknuta ekologa ostatakce promjeniti misljenje i objaviti da su pregledali svoje proracune i da imaju gresku od 3 decimalna mjesta i da su dizelasi vrlo cisti.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.