'Stigli kao grom iz vedra neba. Sve je više sudara s pješacima, lomova...'
Stručnjaci kažu da treba ograničiti brzinu i za bicikle i za romobile na 5, 10, 15 i 20 kilometara na sat. Brzina ne bi trebala prelaziti 10 kilometara na sat u pješačkim zonama.
Komentari 27
Ma da.. najbolje da ih se pusti na cestu pa da vozaci paze na jos jednu kategoriju "majstora"
Ne smiju na cestu, gradite biciklističo-romobilske staze!
E romobil su vozila na dva kotača isključivo za invalidne osobe. Ostali se trebaju kretati po principu odgurivanja jednom nogom, te ostati fit i u formi i tako biti produktivniji i agilniji na radnom mjestu
To na struju je za ljude koji imaju neku vrstu invaliditeta.Bicikl na struju?umjesto tjelovježbe?
sigurno su pomoć u prometu, ali opet.. smetaju pješacima, a pustimo li ih na kolnike, usporavaju promet i živciraju vozače.. imam kola od 90 konja ( ni puno ni malo), i živciraju me skuteri prdilice koji mi se nas*eru pred mene na semaforu, pa ne mogu krenuti.. kako bi tek bilo sa romobilom? a takav romobil ima 20 kg i opasan je ako udari u pješaka... zakon žmiri, dakle ovisi sve o savjesti i pažnji romobilista....nije baš neki izbor...
U Njemačkoj su prvo definirali zakonske okvire za el. romobile i tek tada su pušteni u prodaju. Što se tiče prometnih propisa spadaju u istu kategoriju kao i bicikli s tim da ih ne smiju voziti mlađi od 14. g. , moraju imati osiguranje (40 EUR godišnje), brzina im je ograničena na max 20 km/h itd... Činjenica je da se vozači auta moraju naučiti da su i biciklisti, a sada i el. skuteraši sudionici u prometu i da smiju koristiti ceste za vožnju, a isto tako i oni moraju shvatiti da se ne mogu voziti kako oni hoće i da trebaju poštovati označene smjerove kretanja kao i prilagoditi brzinu pogotovo gdje su staze na uskim nogostupima. Također veliki broj bicikla nema svjetla za vožnju ponoći. Ako auti moraju imati tvornički urađena svjetla zašto to nemaju i bicikli? Još jedan problem koji se od nedavno pojavio je i veliki broj dostavljača Glovo i Wolt koji jure kao kamikaze potpuno ignorirajući prometna pravila i pješake, a većina ih nema svjetla upaljena ponoći. Puno ljudi nema svijest o tome da nisu sami na ovoj planeti i ponašaju se vrlo egoistično.
Romobile treba tretirati kao vatreno oruzje sto u RH znaci "zabraniti" isto treba uciniti i sa pristupom suncu zraku i pitkoj vodi i referendumu. Sve treba naprosto zabraniti i gotovo. A Marusic, Kuscevic, Plenkovic, Bozinovic, Pupovac, Vucic, Vulin, Dodik i Bandic trebaju dobiti nobelove nagrade za borbu protiv korupcije za promicanje istine i mira...K tome Marusic i Kolakusic trebaju biti posebno zasticeni od strane Unicefa kao endemska vrsta...vi sami zakljucite cega...
Zabraniti kao Njemci prvo su im ograničili brzinu i uveli obavezne kacige i na kraju zabranili jer smetaju svima pošto su koristili i biciklističke staze i nogostupe i još uz prometnu kulturu naših ljudi to treba napraviti čim prije
gluposti. iza tih priča stoji naftni lobi. cijena goriva ide u utorak gore za 0,30 lipa. ja od kad imam taj romobil šparam za 500-600kn nafte mjesečno, a račun za struju mi je veči cca 80-100kn. znači 400-500kn uštede mjesečno samo za po gradu kolko se vozim, pa puta broj kućanstava i sve je jasno tko pumpa ljude protiv romobila. sad sam u projektu konverzije automobila na struju da pokrijem putovanja od cca 200km. za 2-3 godine će biti isplaćen u potpunosti.
Nema tu nikakve filozofije . Romobil postoji i praktičan je za nkratke ture po gradu . Praktičan je i uvjek može biti u prtljažniku kad se ide u grad ili na more .Odlično prijevozno sredstvo koje ću uskoro nabaviti kako bi se koristio vlakom i njime i izbjegao korištenja automobila .
Biciklisti i ti novi ,,elektro nosači,, su opasnost za piješake i jedni i drugi voze prebrzo, dolaze često sa leđa i nečujni su. Neznam kako bi se to riješilo ,smanjiti brzinu obavezno a najbolje bi ih bilo odvojiti od pješaka ali to je skoro nemoguće . Dobro bi bilo na nekim pločnicima označiti smijer gibanja pješaka i i tih drugih ,tako da se gledaju u ,,lice,, ali i to je skoro neizvedivo.
Orkestrirani napad na e-romobile na svim portalima. Nekome ne odgovara da se ljudi voze čisto, tiho, brzo i jeftino, da ne stvaraju gužvu, da s romobilom mogu i u javni prijevoz, da ne moraju plaćati parkinge, garaže, trošarine, registracije, održavanja, kazne...
Pa ne bih bas rekao da ga svatko moze kupiti, cijena od 3.000 kn je dosta paprena za osiromasene Hrvate!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ako je ovaj (Marušić) prometni stručnjak onda sam ja Arhmed. Predlaže da je sustav resetira i da se bicikle (i električne romobile) usmjeri slijedoom zakonske izmjene na nogostup uz ograničenne brzine (hic!) ako nema staza ili biciklističkih traka. A pješake?e? Valjda na kolnik. Međutim tom navodnom prometnom stručnjaku treba reći da pogleda civilizirani svijet, zapad. Nigdje, baš nigdje biciklisti ne smiju voziti po nogostupu, već samo po stazama i trakama za bicilke a ako ih nema, onda obavezno po kolniku. Sa zapriječenim visokim kaznama. I u jednom Parizu, New Yorku e.t.c. biciklistima i ne pada na opamet da se voze po nogostupu. Ali u našem balkanskom mentalnom sklopu imamo stručnjake tipa "Marušić, koji zna što svije t ne zna, i predlaže da uvedemo ono što nigdje ne postoji. Pješacima je valjda, po njemu, najbolje zabraniti da uopče hodaju gradom. Jer, jednio i drugo zaista ne ide zajedno, nogostup se i zove da njime hodaju pješaci a ne da voze prometna sredstva.