Toyoti Corolli, najprodavanijem modelu automobila na svijetu, u Europi je vraćen stari naziv, nakon što se Toyotin kompakt u dvije generacije nazivao Auris. Toyota se odrekla dizelaša, ali nisu Japanci srljali grlom u jagode – imaju hibridnu tehnologiju koju razvijaju više od 20 godina. Plod toga je izbor od dva hibridna sustava koje nude u novoj Corolli: 1,8 HDS sa 122 KS i 2,0 HDS sa 180 KS.
U sedan izvedbi koja u Europi dostojno mijenja Avensis isprobali smo početni hibridni sustav sa 122 KS. Kao i svaki model s Toyotinim hibridnim sustavom, vozi se jednostavno i uglađeno. Štoviše, u Corolli HSD sedan imali smo onaj lebdeći osjećaj koji prati glatki start tihog spoja benzinca i elektromotora. Najveća se razlika u odnosu na modele s konvencionalnim motorima osjeća u gradskoj vožnji koja je iznimno ugodna, ali i štedljiva.
Bez posebne štednje trošili smo 5,5 l/100 km, a uz malo truda može se spustiti i ispod 5 l/100 km. Sustav spremno odgovara i na jači pritisak papučice gasa te Corolla vrlo dobro ubrzava – do stotke za 11 s, a najveća joj je brzina 180 km/h. Klasičan limuzinski trovolumenski oblik dužine 463 cm , prtljažnik od 471 l i više mjesta na stražnjoj klupi prednosti su u odnosu na hatchback verziju. Početna je cijena hibridne Corolle uz standardni safety sense paket sedan 174.900 kuna, a za najluksusniji Executive paket treba izdvojiti 211.900 kn.
Halo Bing, kako brat? Opet u zatvoru? Šteta! Cijena ove Toyote? Ma prava sitnica, za tu lovu kupiš Tucsona, Kadjara ili Qashgaia, a ne ovaj mali autić za po gradu se zezati.....