S potentnim hibridom koji troši ispod pet litara dizelaš zaista nije potreban
Niža i šira karoserija donosi pomalo karavansku formu, a nisko težište omogućava zaista dinamičnu vožnju bez ljuljanja u zavojima
Komentari 2
ZL
A gdje vam je, usporedbe radi, cijena disela i odrzavanje hybrida? zato prodaja neide (zapadna europa) potrajat ce jos vremena dok veliki proizvodaci ne ponude i povoljnije cijene, no to za HR trziste i nije vazno?
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
50.000 kn skuplji od Tucsona? Hvala, no nije mi niti 5 kn bolji od njega a kamoli 50.000, zato radije Tucsona!