Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 83
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
IMPRESIVNI REZULTATI

Rimac objavio snimku utrke C_Two i Porschea Taycan, evo tko je pobijedio

Foto: Facebook Mate Rimac
1/2
26.04.2021.
u 11:39

Rimac C_Two neće biti službeno ime modela, već će pravo ime biti uskoro objavljeno, otkrio je Mate Rimac

Mate Rimac objavio je snimku utrke modela Rimac C_Two i Porschea Taycan Turbo S na pisti aerodroma u Velikoj Gorici. Na samom početku kazao je kako je ovo dio testiranja C_Two i te je najavio da su blizu početku produkcije. 

- Ovaj automobil je jedan od samo pet proizvedenih u pretprodukciji prije nego što krenemo s proizvodnjom automobila za kupce - rekao je Rimac i najavio da će idućih tjedna pozvati novinare da ga testiraju. 

Rimac je u video ustvrdio i to da Rimac C_Two neće biti službeno ime modela, već će pravo ime biti uskoro objavljeno. 

 


Makar je Rimac C-Two imao lošiji start, na kraju je ipak prvi prošao kroz cilj. Rimac je isto tako ustvrdio kako su uređaji za praćenje performansi spojeni na internet, zbog čega imaju podatke u realnom vremenu. 

Mate Rimac najavio je i značajni napredak u performansama automobila u tjednima koji su pred nama. 

Podsjećamo, Bugatti Chiron trenutno drži rekord s 9.4 sekunde za četvrtinu milje, dok je Rimcu trebalo 8,95 sekundi. 

Foto: Facebook Mate Rimac

 

Ključne riječi

Komentara 19

ST
Stari
16:35 26.04.2021.

Puno je jači i to na kratke relacije. Neka probaju na 300km pa da vidimo . Baterije su baterije a spremnik goriva je nešto drugo. Budućnost je u hibridima ili u vodiku. 16:04 26. 4. 2021.

ŠE
Šemso
12:40 27.04.2021.

Zna li se oće li isporučivat kakav dobar turbo dizel zanas sirotinju? Pita jaran šemso

SI
sisavac
08:39 30.04.2021.

zračna puška je brža, ako ćemo o brzini... uspoređujete auto za sajam sa autom koji se vozi... uspoređujete pogon dizelom i elektromotorom. prvu stvar koju u srednjoj ti stave u uho kad obrađujete električne strojeve jest moment elektromotora, krivulje.. to se zna više od jednog stoljeća, a kod nas se još svršava na perfomanse 2.000 ks električnog auta. tesla je prije 100 godina vozio na struju. sa ograničenjima brzine od 130 na autocestama, sa tendencijom da se spusti na 100, što će ti tolko konja..? baterija 600 kila, domet 300 km... brzi punjač, pa opet pojedeš 2 kile janjetine dok ti se jurilica napuni. i ne možeš si priuštiti utrku do mora sa nekim dizelašem.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije