Prometni stručnjak nakon nesreće na A3: Uvedimo opće ograničenje noću od 100 km/h
Poznati prometni stručnjak upozorava kako se moramo početi nositi ozbiljnije s još jednim problemom koji predstavlja opasnost na našim cestama: umorom koji generira rizik sna za volanom.
Komentari 63
Ne, nego treba više motela na autoputu s normalnim cijenama noćenja, da se ljudi mogu odmoriti, odspavati.
A da zabranimo aute i uvedemo konje i kočije????? Hm, i onda su ljudi ginuli pod kotačima i kopitima pa bi Marušić i to zabranjivao!
Na 300 km ni jedan motel za predpavati. Žalosno.
Ovaj " poznati prometni stručnjak " je svakom loncu poklopac. Dovoljno je sam poštivanje postojećih regulativa, a sve drugo je na vozačima. Možda bi trebali na liječnički pregled prije puta, kao da voze svemirski brod ili ograničenja na 50 km/h,, odmor svakih 100 km. Taj tip je pun ideja kao g.... vitamina.
Na sto se srozao prometni fakultet. Jadno
Vozi sporije pa ti se nebude spavalo, ovaj je prolupo a i nije kriv nego onaj koji to objavljuje.
Jedan od največih problema društva, a i web porostora i medija su smoproglašeni "stručnjaci"... U njemačkoj koliko desetljeća na večem djelu autocesta nema ograičenja, uvelo se zbog na određenim djelovima zbog onešišćenja zraka i zvuka stvanovnicima uz cestu... stvarno, a baš taj stručnjak s svojim idejama je pridonio povečanju smrti u prigradskim dijelovima zbog micanja "ležečih" policajaca, sad očito u besmislicama njegovog mozga bolje se nije sjetio...
Nista gluplje nije mogao reci pa na auto cesti je vecirizik voziti 100 nego 150 Taj doticni nikad nije vozio npr kroz njemacku i li italiju
Vec je i postojecih 130 presporo s obzirom na to koliko se skupo placa autocesta. Auti postaju sve sigurniji i brzi a nasi "strucnjaci" bi snizavali ogranicenja.
Možda 40 km/ h .....?
Takav samo u Hrvatskoj može biti prometni stručnjak. Možda da se u cijelosti zabrani vožnja a kretanje pješke bude dozvoljeno samo danju (bez trčanja) i isključivo uz korištenje reflektirajućeg prsluka.
'Beš "poznatog prometnog stručnjaka". Nema gdje ga nema na ovu temu a "stručni savjeti" su mu "vrh" poput onoga kad je neka vozačica "namazana k'o smuk" udarila u Raspelo poginula a "stručnjak" odmah "kriv je onaj koji je tu postavioavio Raspelo" a isto je tamo 250 godina. Ma mrš' ....
Sva sr*nja na toj ukletoj A3.Dajte uredite taj socijalistički užas više da ljudi imaju gdje stati,popit kavu,pojest nešto,popišat se i ubit oko.
Je. A moj stari imao stojadina i bio graviran 220. Trebalo bi ugrađivati mjerače sa oznakama do 90 km/h pa ne bi bili u prekršaju. Shvaćaš li koliko si glup, Marušiću?
Marušiću pametniji si kad šutiš.
Pa jel' dosta više ovog "prometnog stručnjaka"? I uostalom na temelju čega je on "prometni stručnjak", kako se to postaje?
Ne samo to, ajmo lijepo platiti cestarinu, pa fino u 10:00 na divlja odmaralista da nas nas rumunji mogu opljackati (aka u Dojclandu) i fino da i placamo lezarinu i jos dodatak na vrijeme sto smo proveli 8 sati visee na autoputu od procjene koliko nam treba od ZD do ZG. Svaka budala ima misljenje, najgore je sto se sprovede u praksi. Mi imamo pravila kakva nema nitko u drugim eu drzavama.
Kratko. Glupost.
Jer sva ograničenja i zabrane do sada su uvijek i bez iznimke donijele rezultat, zar ne? Prohibicija u SAD, war on drugs, one naše nove prometne kazne... Dokle god fokus bude na sanaciji i kažnjavanju posljedice, a ne rješavanju uzroka, dotle neće biti pozitivnog pomaka. Ali ne samo u prometu i ne samo ova vlada, već sve vlade do sada u svim segmentima. Npr mladi odlaze iz RH, a vladajući im nude parsto kuna olakšice da ostanu i slična “rješenja” umjesto da se pozabavimo uzrocima. Sve je samo drž nedaj krpaj da voda ne procuri.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
ovaj je zaspao...tako da ograničenje brzine tu nema nikakvog smisla