Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
38 1°C
  • Deleted user:

    Ne treba biti stručnjak da bi znali zašto je to tako. Preskupa i prevelika staromodna pretpotopna neefikasna administracija je hrvatski zloćudni tumor koji i dalje proždire hrvatsko zdravo tkivo, i tako će biti dok se sve ne uruši kao kula od karata.

  • crocro:

    Zašto pada prodaja? Pa zar se nismo svi skupa ponadali da će porasti prodaja novih automobila kada se reklo da nam je vozni park vrlo star i da će se smanjiti davanja kako bi ljudi počeli mijenjati stare automobile i ... prikaži još! kupiti nove i tako doprinjeti sigurnosti prometa na cestama. Ali je očito da se radi suprotno, jer su davanja velika i ljudi odustaju od kupovine novih automobila. Nameti su veliki i to ne samo na automobile već na sve i svašta. I čim se pojavi neki signal da bi obični čovjek počeo osjećati rast standarda, odmah se taj osjećaj ubije u dušu povisivanjem ili dodavanjem raznih nameta na sve i svašta i time se odmah neutralizira svaki signal dobitka za džep običnoga čovjeka. Zato je teško očekivati da ćemo osjetiti porast standarda ili barem zapaženiji porast standarda. Zašto je to teško očekivati? Pa zato jer se negdje najavi sniženje PDV-a za nešto a odmah gotovo u isto vrijeme dođe povišenje cijena za nešto drugo i tako jedno drugo poništava, pa vrijedi ona izreka: "Gdje si bio? Nigdje. Što si radio? Ništa." Tako se postavlja pitanje: Kada ćemo doživjeti smanjenja cijena, smanjenja PDV-a ili druge pogodnosti za narod, a da barem dvije godine ne dođe do povišenja niti cijena niti poreza za bilo što. Pa kada se nakon dvije godine mrvicu dignu cijene, odmah da više od toga porastu plaće i mirovine. To se onda može zvati povišenje standarda jer bi to narod konkretno osjetio u džepu. A narod priznaje samo to koliko ima u džepu. Sve drugo je za narod iluzija.

  • hacker:

    Zbog trošarina koje je vlada povećala te WLTP-a smanjena je prodaja novih vozila a za očekivati je da će upravo zbog WLTP-a od 2020 drastično pasti prodaja novih auta u HR. Daleko povoljnije je uvesti rabljeni dizel jer je CO2 ... prikaži još! izmjeren po NEDC-u a tako će i ostati. Npr. za novu Daciu Duster 1.6 SCE 4WD trošarina je nebuloznih previsokih 26270 kuna kao da se radi o luksuznom vozilu visoke klase a ne radnom vozilu za "seljaka" a za taj iznos trošarine kupim iz uvoza rabljeni dizel Ford Focus te platim sva davanja i još mi ostane novaca. Prosječna starost osobnih vozila u HR trenutno je 14 godina a dok nismo bili punopravna članica EU 2008 god. prosjećna starost vozila je iznosila 9.5 god. dakle standard je pao od kada smo u EU a ne da se povećao. Sve to govori da naši političari tj. vlada ne radi dobro svoj posao. I još nešto,to se sigurno neće dobro odraziti na sigurnost u prometu i na zacrtani cilj za smanjenje broja poginulih u prometu.

Još iz rubrike Auti

Peugeot 208
Novo u Hrvatskoj

Novi mladenački i vrlo atraktivan Peugeot 208 po cijeni od 99.895 kn

autocesta
LOŠE ZA OKOLIŠ

Nijemci daju prednost terencima: Ove godine registrirano više od milijun osobnih vozila te kategorije.

WhatsApp
Lopovi sve poduzetniji

Narudžbe za krađu auta putem WhatsAppa