Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 83
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Britanski premium

Osvježen Jaguar XF u limuzinskoj i karavanskoj verziji uz privlačniji dizajn i novu tehnologiju

Foto: Jaguar
1/8
08.10.2020.
u 13:43

U ponudi je dizelaš uz tehnologiju blagog hibrida s 204 KS koji ima potrošnju od 4,9 l/100 km te dva benzinca sa 250 i 300 KS

Jaguar je osvježio i tehnološki unaprijedio svoju srednje veliku limuzinu XF, kao i njegu karavansku verziju XF Sportbrake.Odlikuje je redizajnirani vanjski izgled, prednji branik s većim i nižim otvorima za zrak, koji vizualno povećavaju širinu koja je naglašena i širom maskom hladnjaka koja ima mrežasti uzorak nadahnut  bogatim nasljeđem britanskog premium proizvođača.

Nova su i supertanka, potpuno LED četverostruka glavna svjetla s dnevnim svjetlima (Daytime Running Light - DRL) i svjetlosnim potpisom u obliku dvostrukog slova J, koja su dostupna s opcijom u tehnologiji Pixel LED. Premium LED tehnologija se ugrađuje kao standard u svim izvedbama, a dostupna je kao sustav automatskih dugih svjetala (Auto High Beam Assist) na modelima SE i HSE. Ova tehnologija koristi prednju kameru za automatsko prebacivanje između kratkih i dugih svjetala, sprečavajući tako zasljepljivanje vozača iz suprotnog smjera. Sekvencijalni pokazivači smjera su isto tako dostupni kao opcija.

Dorade stražnjeg kraja uključuju širi branik i donji stražnji spojler u boji karoserije, koji vizualno snižava automobil. Okviri stražnjih svjetala na XF Saloonu sada su zatamnjeni. XF ima potpuno novu unutrašnjost koja pojačava luksuz, unaprijeđenu povezivost i veću smirenost i profinjenost. Novo uređenje vozačkog mjesta je odvažnije, dinamičnije i više je usmjereno na vozača. Nova, sportska središnja konzola, elegantnijeg profila, širi se prema armaturnoj ploči, a na njoj se nalazi opcijski bežični punjač s pojačalom telefonskog signala (na odabranim tržištima). U srcu nove unutrašnjosti je nezamjetno integrirani, centralno postavljeni, zakrivljeni HD dodirni zaslon veličine 11,4“ u elegantnom kućištu od slitine magnezija, kojim se upravlja novim sustavom za informiranje i zabavu Pivi Pro.

Izvanredni završni detalji, uključujući nelakirani drveni furnir i aluminij, izvedeni su u prekrasnim oblicima kao što je gornji umetak vrata i puna širina „poklopca glasovira“ koji se nalazi na cijeloj širini armaturne ploče. Laserski gravirani ukrasi srednjetonskog zvučnika i metalni zakretni kotačić sustava JaguarDrive Control utjelovljuju posvećenost detaljima.


Novi Jaguar XF i XF Sportbrake se odlikuju probranim nizom motora Ingenium koji čine četverocilindarski benzinski i dizelski motori nove generacije, pri čemu su dizelski motori opremljeni tehnologijom blagog hibrida (Mild Hybrid Electric Vehicle - MHEV). Novi XF je dostupan isključivo uz automatski mjenjač s osam brzina, pogon na stražnje ili sve kotače i jedan dizelski (204 KS) i dva benzinska motora (250 i 300 KS).

Dizelski motor od 204 KS daje 430 Nm, dok njegov blagi hibridni sustav MHEV koristi elektropokretač/generator na remenski pogon (Belt integrated Starter Generator - BiSG) smješten u prostoru motora radi prikupljanja energije koja se obično gubi prilikom usporavanja i kočenja, a koja se zatim pohranjuje u litij-ionskoj bateriji od 48 V smještenoj ispod prtljažnika.

Ovaj sustav može ponovno koristiti pohranjenu energiju radi pomoći toplinskom motoru prilikom ubrzavanja, kao i radi postizanja mirnijeg rada sustava stop/start. Novi dizelski motor MHEV od 204 KS pogoni XF Saloon u izvedbi s pogonom na stražnje kotače od 0 do 100 km/h za 7,6 sekundi uz emisiju CO2 od 130g/km i potrošnju od 4,9 l/100 km.

Kupci benzinske izvedbe mogu birati između verzija od 250 i 300 KS 2,0-litarskog, četverocilindarskog motora, koje pri tome imaju okretni moment od 365 odnosno 400 Nm. Obje izvedbe se ponose najnovijim tehnologijama motora uključujući turbopunjač s dva kola i stalno promjenljivi podizaj ventila (Continuous Variable Valve Lift - CVVL), čime se postiže snažna kombinacija profinjenih performansi i učinkovitosti. Benzinski motor od 250 KS ima potrošnju od 8,0 l/100km, emisiju CO2 od 181 g/km te ubrzava 0-100 km/h za 6,9 sekundi u modelu XF Saloon sa stražnjim pogonom, te od 188 g/km odnosno 8,3 l/100km za verziju XF Sportbrake sa stražnjim pogonom. XF Saloon s motorom od 300 KS, dostupan isključivo s pogonom na sve kotače, doseže 0-100 km/h za 6,1 sekundi. 

 

 


Najnovijom tehnologijom za informiranje i zabavu Pivi Pro se upravlja putem potpuno novog, zakrivljenog HD dodirnog zaslona od 11,4“. Ključne prednosti uključuju unaprijeđenu jasnoću slike, zaslon je tri puta sjajniji i 48 posto veći od prethodnog zaslona, a pojednostavljena struktura izbornika omogućava vozačima pristup ili pregled do 90 posto uobičajenih postupaka s početnog prikaza u dva ili manje dodira. Radi pomoći vozačima u brzom pristupu vitalnim informacijama, novi XF se odlikuje interaktivnim HD vozačevim zaslonom (Driver Display) od 12,3“ s poboljšanom grafikom i prilagodljivim prikazom koji može sadržavati navigacijsku kartu preko cijelog zaslona s uputama skretanje po skretanje, digitalne pokazivače, upravljanje medijima, popis kontakata ili pojedinosti sustava za informiranje i zabavu. Radeći zajedno s najnovijim virtualnim zaslonom (Head-up Display), novi XF daje vozačima sve podatke koji su im potrebni uz najmanje ometanja. 


Tehnologija aktivnog prigušivanja buke vožnje (Active Road Noise Cancellation) prva u ovom segmentu, neprekidno nadzire vibracije s površine kolnika i izračunava zvučni val suprotne faze koji je potreban kako putnici ne bi čuli buku. To znači da je u kabini manje buke, a kroz dodatnu profinjenost smanjuje se umor koji se često povezuje s izlaganjem zvukovima niske frekvencije kroz duže vrijeme. Broj osoba u kabini se stalno prati, a ovaj sustav neprekidno prilagođava svoje djelovanje kako bi svima pružio najbolje iskustvo. Lagana tehnologija osigurava da težina vozila i upravljačke karakteristike ne budu ugrožene. Pored toga, Jaguarov unutarnji retrovizor ClearSight pruža vozaču neometani pogled na cestu iza vozila. Koristeći širokokutnu stražnju kameru, ovaj sustav šalje sliku na zaslon visoke definicije smješten u unutarnjem retrovizoru, pa tako niti visoki putnici na stražnjim sjedalima, slaba rasvjeta ili kiša na stražnjem staklu ne ometaju vidljivost. 


U Velikoj Britaniji se već može naručiti, po početnoj cijeni od 32.585 funti za limuzinu i 34.605 funti za karavan. Na naše tržište stiže uskoro, usporedno s dolaskom na tržište drugih država EU.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije