Peta generacija Opel Comba dolazi kao blizanac tržišnih lidera Citroen Berlinga i Peugeot Riftera iz zajedničke PSA grupacije. Putnički dostavnjaci nekad su bili ogoljeni, ali danas su to komforni automobili sa svim sigurnosnim i multimedijskim značajkama. I materijali te završna obrada danas su vrlo uzorni. U prostranosti u kabini i prtljažniku zbog kutijastog oblika nema im premca. Zbog toga ih toliko vole mnoge obitelji, pogotovo one kojima trebaju tri odvojena sjedala u drugom redu uz tri isofixa (ili dva dodatna u trećem u produženoj varijanti).
Combo dug 440 cm (međuosovinski razmak od 279 cm) nudi obilje prostora u kabini uz mnoštvo korisnih rješenja i pretinaca (od velikog između vozača i suvozača, pa do “ormara” iznad prtljažnika, avionskih stolića i pretinca ispod panoramskog krova), dvojih bočnih kliznih vrata i pravilnog prtljažnika s niskim utovarnim pragom od 597 litara. Za obitelji koje vole izlete – sjajno.
Isprobali smo ga u dizelskoj varijanti s 1,5-litrenim motorom sa 130 KS i 300 Nm okretnog momenta uz 6-stupanjski ručni mjenjač, a ta kombinacija pruža vrlo ugodnu i glatku vožnju. I na autocesti pri brzinama većim od 140 km/h u kabini je razina buke sasvim korektna. Položaj sjedenja je povišen i pregledan, vožnja je vrlo solidna i komforna. Potrošnja nam je bila vrlo štedljivih 6,2 l/100 km. Sva ta poboljšanja, kao i odlična oprema ima svoju cijenu pa testni primjerak stoji 177.248 kuna. Početna cijena Comba Life sa solidnom opremom i benzincem od 110 KS je 143.115 kn.
VIDEO Pogledajte kako pravilno sjediti u autu:
Od Opela je svaki auto bolji....