Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NOVITET

Novi kompaktni crossover Crossland po diskontnoj cijeni

Foto: Opel
1/11
03.02.2021.
u 11:17

Povodom dolaska noviteta na tržište, Opel je u Hrvatskoj ponudio više konja i opreme za manje novca. Uz turbobenzinski motor od 110 konja i bolju opremu Opel Crossland u novom izdanju stoji 126.900 kuna

Opel Crossland u najnovijem izdanju stigao je na hrvatsko tržište. Uz početni benzinski motor od 83 konjske snage i s osnovnim Edition paketom opreme stoji od 133.300 kuna, no u posebnoj ponudi povodom lansiranja ograničen broj primjeraka - u svim opcijama motorizacije i opreme - nudi se po osjetno nižoj cijeni od redovne.

Primjerice, Crossland pogonjen turbobenzincem od 110 KS i s boljom opremom (automatski dvozonski klima-uređaj, grijana prednja sjedala, grijani upravljač, metalik boja, pomoć pri parkiranju i sprijeda i straga, stražnja kamera, maglenke...) stoji 126.900 kuna, odnosno dolazi uz uštedu od 28.840 kuna.

Standardna Edition oprema, među ostalim, obuhvaća klima-uređaj, LED svjetla, prednju kameru, sustav prepoznavanja znakova, upozorenje na napuštanje vozne trake, prilagodljivi tempomat, radio, komande na kožom presvučenom upravljaču, 7-inčni dodirni ekran, putno računalo, grijane retrovizore, senzor za kišu, stražnju klupu djeljivu u omjeru 60:40. Uz početni 1,2-litreni atmosferski benzinac od 83 KS, uparen s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, u benzinskoj su gami i turbobenzinci od 110 i 130 konja. Dizelske boje brani 1,5-litreni turbak od 110, odnosno 120 konja. Slabiji dolazi uz 6-stupanjski ručni mjenjač, a snažniji uz novi 6-stupanjski automatik. Svim benzincima deklarirana je potrošnja manja od 5 l/100 km, a dizelašima je ispod četiri litre.

Video: Bez struganja otopite led sa stakla u nekoliko sekundi

Crossland je drugi najprodavaniji Opelov model, odmah iza Corse, pa ne čudi sveobuhvatnost promjena koje je Opel napravio na svom B-SUV modelu kako bi on zadržao konkurentnost, kako bi ponudio funkcionalan, prostran i svestran interijer te učinkovite motore. U odnosu na prethodnika, Crossland je izgubio X iz imena, dobio je Opel vizir, novo prepoznatljivo lice ove marke zaslužno za snažan dojam te skladno upareno s LED svjetlima.

Novi odbojnik, pak, zaslužan je za dojam veće širine, iako su dimenzije zapravo ostale iste. Pojedini dizajnerski elementi, poput prednje i stražnje ploče koje štite podvozje, posuđeni su iz off-road svijeta, zbog čega Crossland djeluje robusnije, a u ponudi je i Intelligrip, prilagodljiva kontrola držanja podloge koja nudi izbor pet načina rada: normalni, za snijeg, blato, pijesak i ESP off. Inženjerska poboljšanja također su značajna. Novom Crosslandu dorađeno je podvozje. Upravljanje je preciznije, automobil je stabilniji, a ravnoteža između udobnosti i agilnosti idealna. U kabini, vozač i putnici imaju nove mogućnosti povezivosti i zabave jer Crossland ima široku ponudu multimedijskih sustava kompatibilnih s Apple CarPlay i Android Autom, a predviđena je i mogućnost bežičnog punjenja pametnog telefona.

Novi paket opreme GL Line zadužen je za sportski dojam, a karakteriziraju ga crveni elementi u interijeru i na vanjštini vozila. Novost je i ponuda alcantare u uređenju interijera, a Crossland se nudi i s certificiranim ergonomskim sjedalima (serijski od Business Edition paketa). Klizna stražnja klupa može se do 15 cm pomicati naprijed-natrag i svakako je praktičan detalj jer prtljažnik povećava na 520 litara, a dolazi s otvorom za skije. Crosslandov prtljažnik inače prima od 410 do 1255 litara.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije