140 19°C
  • Avatar Hazl113
    Hazl113:

    Da, ima nešto u tome. Jednostavno je glupo što nam prodavači kao poklon daju tepihe sa kojim svaki auto dođe. Rezervi dijelovi, pogotovo ovdje nabrojani su ekstremno skupi, a svi su redom od tanke plastike koja pukne na malo jači ... prikaži još! stisak. Ali postoji tu još nešto, a to je cijena servisa. Upravo ovih dana gledamo na TV-u reklamu o 7 godišnjoj garanciji za KIA vozila. Da, to je dobro, ali tu ima i druga strana madalje. Kao prvo, jako se malo auti kvare nakon 3 godine garancije pa sve do te famozna sedme. Ono što otiđe, otiđe upravo u tih prvih tri godine. Ono što je jako bitno da je vlasnik obavezan ako ne želi izgubiti garanciju servisirat vozilo do garantnog roka, pa se tako KIA mora servisirat 7 god. i to obavezno, a to košta. Zato bi bilo dobro da i to novinari istraže. Recimo u 7 god. obavezni servisi za KIA Ceed će koštat skoro 16.000kn. Za recimo Suzuki Vitaru koja ima 3 god. garancije vlasnik će se izdvojit u tih 3 god. ispod 4.000kn. Dakle to je obavezan izdatak. Nakon tih garantnih rokova, vlasnik u servise odlazi po dogovoru, bez nekakvih kalendarskih obaveza. Promjena ulja jednom godišnje i promjena kočione tekućine svake dvije godine bi trebalo poštivati, ali nije obavezno. Jasno ako nastane neki kvar da je to druga stvar. Onaj koji prelazi puno km godišnje kao recimo Taxi njemu se sigurno isplati imat auto sa većom garancijom i obrnuto. Što će ti garancija 7 god. ako u tom periodu ne pređeš 35-40.000km, a ima takvih. I da, na Koreance se čekaju dugo dijelovi.

  • Avatar Grubi
    Grubi:

    Cijene dijelova koje se navode su jako relativne. Najvći dio navedenih se može naći kao zamjenski, dakle ne originalni, i koštaju barem duplo jeftinije.... posebno limarije.

  • Andrija11:

    Prvo i osnovno, tko uopće kupuje rez. dijelove u ovlaštenom servisu? Napr. ulje koje je iste gradacije može se kupiti praktično u svakom dućanu po cijenama koje su do 3x manje nego u servisu (napr. Toyota ulje 5W30 oko 150 ... prikaži još!0 kn a Total ili Shell oko 50-60 kn). Tko kupuje napr. novi branik u servisu kad se branik može zavariti za max 1000 kn i to za bilo koji auto. Ili bojanje vrata koje servis naplaćuje oko 3000 kn također se napravi za oko 1000 kn i to tako da u servisu ne mogu primjetiti da su bojana (to sam osjetio na vlastitiom primjeru u Toyota ovlaštenom servisu). Također, većina ovlaštenih servisa i nema bojanje i lakirnicu te dijelove bojaju kod podizvođača te samo montiraju i normalno računaju postotak. Također, većinu dijelova za sve marke auta radi i Bosch a cijene su uglavnom 40-50% manje (napr. brisači, diskovi i sl.) Uglavnom, to što piše u ovom članku je besmisleno, samo propaganda ili to rade ljudi koji imaju višak novca.

Još iz rubrike Auti

VW
4
AUTOMOBILSKI GIGANT

I BiH želi tvornicu VW-a: Predložene dvije lokacije!

Škoda
Svjetska premijera

Stiže nova Octavia - Škodin megahit izgleda vrlo dinamično

Renault Captur
Renaultov bestseler

Vozili smo novi Captur: Okrenuo se obiteljskom životu, prostraniji je i robusniji