Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 142
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Na testu

Najbolji vozački SUV B-segmenta postao je još bolji

Mazda CX-3
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
1/10
16.12.2018.
u 18:14

Takumi oprema donosi i 18” alu naplatke, parking senzore straga, grijana sjedala sprijeda...

Konkurencija u B-SUV segmentu sve je brojnija i raznovrsnija, a Mazda je svoj adut CX-3 (predstavljen 2015. godine) ove godine redizajnirala i nedavno uvela na naše tržište. Dizajnerska su osvježenja blaga, uz novu masku i grafiku svjetala, te lagano dotjerivanje unutrašnjosti. Dimenzije su ostale iste – 427,5 cm dužine, prtljažnik od 350 litara.

Novost je 1,8-litreni dizelaš sa 115 KS, ali mi smo testirali već dobro poznat 2,0-litreni benzinac koji sada umjesto 120 isporučuje 121 KS, a umjesto 204 sada ima najveći okretni moment od 206 Nm. Nije puno, ali Mazdin atmosferac je i dosad bio vrlo potentan. U moru današnjih turbobenzinaca ostao je posljednji mohikanac stare škole na tržištu. Uz precizan 6-stupanjski ručni mjenjač koji snagu prenosi na prednje kotače (u ponudi je i AWD) slaže se odlično, rijetko ćete ostati na niskim okretajima bez daha, a kad se želite brže provozati motor se vrti rado i prirodno (do stotke 9,0 s, brzina 192 km/h).

Mazda CX-3
1/11

Potrošnja je umjerena, izmjerili smo 7,1 l/100 km. Sve to prati odlično posložen ovjes, koji pruža udobnost ali i - za ovu klasu automobila i odignutost od tla od nemalih 16 cm - jako dobra vozna svojstva. Stoga je u CX-3 vožnja kroz zavoje pravi užitak, tijekom kojeg se osjećate stabilno i sigurno, a tome doprinosi standardni G-Vectoring control sustav, koji prilagođava okretni moment motora sukladno zakretu upravljača i poboljšava upravljivost te prianjanje.

Redizajnom je CX-3 dobio novi set-up opruga, amortizera i stabilizatora. I buka je sada manja, zbog dodatnih izolacijskih materijala, a CX-3 i na velikim brzinama djeluje udobno, tiho i stabilno. Čvrstoća ovjesa i karoserije te izravnost upravljača i povratne informacije s ceste su impresivne. CX-3 je jednostavno najbolji vozački automobil u klasi. Ergonomija je uz 7-inčni multimedijski zaslon kojim se upravlja komandama smještenim iza upravljača odlična, kao i materijali i kvaliteta izrade. Prostranost je na stražnjoj klupi, u odnosu na konkurente, nešto slabija, ali tko treba veći auto vjerojatno će gledati CX-5. Uz bogatu opremu Takumi CX-3 stoji 163.360 kuna.

Pogledajte video o prometnim kaznama - stiže stroži zakon o sigurnosti u prometu:

Ključne riječi

Komentara 5

IB
ibiza
21:19 16.12.2018.

ali potrosnja je za litru veca ,garantiram ,imam novog Tiguana i trosi 8 litara a pise 5.7 litara ,neznam tko laze ja ili oni

HL
Hladan
18:29 16.12.2018.

A oznaka PROMO? Ovo je klasi Hyundai Kone a cijenom u klasi Tucsona!

FR
franjo
22:31 16.12.2018.

Što mislite o Toyoti RAV4?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije