Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 53
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Zlatna sredina

Mazdin novi kompaktni SUV već je u Hrvatskoj i stoji od 173.320 kuna

Mazda CX-30
Foto: mazda
1/17
29.09.2019.
u 15:24

Novi kompaktni SUV profitirao je od Mazdine nove Skyactiv arhitekture vozila koja ne samo da boravak u vozilu čini komfornijim, već pridonosi i manjim emisijama te manjoj razini buke koja dopire u kabinu

Novi kompaktni SUV CX-30 Mazdino je pojačanje na europskom, pa tako i na hrvatskom tržištu. Prvi primjerci već su u domaćim prodajnim salonima, gdje se CX-30 nudi po cijeni od 173.320 kn, koliko stoji benzinac od 122 konjske snage. Dužinom od 439,5 cm, Mazda CX-30 široka 179,5 cm, visoka 154 cm te s 265,5 cm razmaka među osovinama smješta se između modela CX-3 i CX-5. Dovoljno je kompaktna da se dobro snalazi u skučenim gradskim prostorima, a opet dovoljno prostrana i prilagodljiva da nije samo gradski automobil. Mazda CX-30 pruža dostatan komfor za pet osoba.

Uzorna ergonomija

Interijer odlikuju čiste linije. Instrumenti i 8,8-inčni centralni ekran lagano su zakrenuti prema vozaču radi optimalne vidljivosti. Ergonomija je na visokoj razini, kao i razina naprednih tehnologija ugrađenih u Mazdu CX-30. Čvrsta i udobna novorazvijena sjedala odlično podupiru tijelo. Izdašan prostor između vozača i suvozača omogućili su ugradnju širokog naslona za ruku, a rezultat je vidljiv i na atraktivnoj širokoj centralnoj konzoli, u koju je ugrađena i okrugla kontrolna jedinica preko koje se “izlistavaju” funkcije na središnjem ekranu. Pojedine komande ugrađene su i na kolo upravljača – intuitivne su i vozač ih može napipati a da ne gleda u volan. Visoko pozicionirana ručica mjenjača vozaču omogućava da brzine izmjenjuje brže i lakše. Položaj za upravljačem je odličan. Prtljažni prostor prima od 430 do 1406 litara.

Mazda CX-30
1/17

Novi kompaktni SUV profitirao je od Mazdine nove Skyactiv arhitekture vozila koja ne samo da boravak u vozilu čini komfornijim, već pridonosi i manjim emisijama te manjoj razini buke koja dopire u kabinu. Među ugrađenim su pametnim tehnologijama i-Activ pogon na sva četiri kotača te G-Vectoring Control koji kontrolira raspodjelu momenta između prednjih i stražnjih kotača. Pogonska gama, pak, obuhvaća najnovije Skyactiv benzinske i dizelske motore, uključujući Skyactiv-X koji kombinira performanse benzinca s odzivom dizelaša. No nas taj motor (s kojim CX-30 stoji od 197.585 kn) nije oduševio. Da, u ekološkom je smislu besprijekoran, ali dojma smo da tih 180 benzinskih konja on ima samo na papiru, dok ih na cesti ne pokazuje. Ustupak ekološkim prohtjevima stoga je i više nego očit. Puno više smisla ima benzinac od 122 KS s kojim CX-30 pruža dobar odziv, gotovo u rangu skupljeg X-a.

Odličan početni benzinac

Benzinski Skyactiv-G 2,0 postiže maksimalnih 186 km/h, do stotke ubrza za 10,6 sekundi i u prosjeku troši 6,2 l/100 km. Skyactiv-D 1,8 dizelski motor nudi 116 konjskih snaga, postiže maksimalnih 183 km/h, iz mirovanja do stotke ubrzava za 10,8 sekundi, u prosjeku troši 5,1 l/100 km. Cjenovno kreće od 191.590 kn, radi tiho i mirno. Svi su motori u ponudi sa 6-stupanjskim ručnim ili automatskim prijenosom, kao i s izborom između prednjeg ili pogona na sva četiri kotača.

Nova Mazda CX-30 opremljena je sustavima i-Activsense aktivne sigurnosti, koji sada obuhvaćaju i sistem koji motri vozača. CX-30 donosi prilagodljiva glavna svjetla, praćenje mrtvog kuta, nailazeći promet straga, upozorenje pri nenamjernom napuštanju prometnog traka i sustav zadržavanja u njemu, prepoznavanje prometnih znakova, inteligentan tempomat, praćenje budnosti vozača, Mazda Radar Cruise Control. Opcijski su u ponudi i brojni drugi sustavi.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije