Kina uvodi konačnu zabranu benzinaca i dizelaša
Kineski komunistički vođe pokazali su velik apetit u rastućoj industriji električnih automobila u kojoj, tvrde, Kina može preuzeti vodeću ulogu na tržištu
Komentari 33
Ako se Kina pridružuje Francuskoj i V.Britaniji, znači da su i evropske nekomunističke vođe pokazale velik apetit. Što će nam onda INA za koju apetiti pokazuju naše vođe.
Za punjenje tih novih ekoloski dobrih elektricnih automobile sagradit ce jos 1000 termoelektrana na ugljen I sa time ce poboljsati kvalitetu zraka u Kini. NOT!!
sprdajte se vi sa Kinom, ali ako kinezi pokrenu masovnu proizvodnju elektro automobila neće baš biti lako svijetskoj auto industriji. Biti će ili na struju ili propast
I EU i Kina su veliki uvoznici fosilnih goriva, te bi ovime dugoročno smanjile ovisnost o uvozu. Nema ovo toliko veze sa zelenim i ostalim glupostima, jer se više zagadi proizvodnjom struje nego što zagade vozila... Druga stvar je da treba potaknuti razvoj novih tehnologija da bi one postale masovno primjenjive i jeftine, time bi se smanjio utjecaj međunarodnih naftnih kompanija na svjetska zbivanja i politiku... Sada Amerika kontrolira skoro sve izvore nafte, dolar je isključivo sredstvo plaćanja fosilnih goriva, ako EU i Kina pređu na električna vozila taj utjecaj Amerike se može bar malo smanjiti...
Na svom zadnjem putu u Kinu,najviše sam se vozio u Byd e6 autu koji je vozilo više od 60% takasista u Taiyuanu.To je 100% el. auto sa autonomijom od 500km.
dal se ikad neko zapita kolko bi zagađenje bilo da svi auti voze na struju za recikliranje svih tih baterija koje su živi otrov jer se još uvijek baziraju na olovu i alkalnih kiselina
meni se sve čini da je to ko sa štednim žaruljama kad sve staviš realno na papir ali zbilja realno a ne muljati
A za proizvodnju struje lozimo ugljen...
Kina želi izmaći kontroli.
Struja je skupa i kada bi taj auto mogao ustekati doma pa voziti bez baterije koliko trosi motor 100 kw ?___ Benzina oko 5 litara/h a struje bi to bilo oko 110 kuna /h voznje bez da koristite struju za zagrijavanje u autu i druge potrosace.
Ma glupost da veca nemoze biti.....
Još jedan pamfletčlanak kojim se promovira "zelena alternativa i bolja budućnost". ......................................................................................................................................................... Budući da nafta više neće biti potrebna, možda se netko dosjeti jadu, te tada jeftinu naftu počne kuriti u termoelektranama koje će proizvoditi struju za "zelene" automobile ...
Još jedan pamfletčlanak kojim se promovira "zelena alternativa i bolja budućnost". ......................................................................................................................................................... Budući da nafta više neće biti potrebna, možda se netko dosjeti jadu, te tada jeftinu naftu počne kuriti u termoelektranama koje će proizvoditi struju za "zelene" automobile ...
..to bi slomilo dominaciju njemacke ( u kojoj svako 5. radno mjesto ovici o autoindustriji)... ali i velikim djelom njihovo gospodarstvo. Znaju oni to, i dalje spavaju dubokim snom...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Najčišća energija je nuklearna, koliko god mi to poricali. Hidroenergija zahtjeva velike brane koje narušavaju eko sustav, vjetroelektrane su neučinkovite, sloarna elektrane zahtjevaju ogromni prostor da bi bile učinkovite, o fosilnim gorivima ne treba trošiti riječi. Jedino nuklearna energija ne uništava okoliš, a s današnjim tehnologijama nikada nisu bile sigurnije.