Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 29
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
'SAMO ZELENO'
Povratak na članak

Kina uvodi konačnu zabranu benzinaca i dizelaša

Kineski komunistički vođe pokazali su velik apetit u rastućoj industriji električnih automobila u kojoj, tvrde, Kina može preuzeti vodeću ulogu na tržištu

Komentari 33

ZV
Zvjerko
14:04 10.09.2017.

Najčišća energija je nuklearna, koliko god mi to poricali. Hidroenergija zahtjeva velike brane koje narušavaju eko sustav, vjetroelektrane su neučinkovite, sloarna elektrane zahtjevaju ogromni prostor da bi bile učinkovite, o fosilnim gorivima ne treba trošiti riječi. Jedino nuklearna energija ne uništava okoliš, a s današnjim tehnologijama nikada nisu bile sigurnije.

VL
RE
REYAM
14:11 10.09.2017.

Ako se Kina pridružuje Francuskoj i V.Britaniji, znači da su i evropske nekomunističke vođe pokazale velik apetit. Što će nam onda INA za koju apetiti pokazuju naše vođe.

VL
DU
Deleted user
13:56 10.09.2017.

Za punjenje tih novih ekoloski dobrih elektricnih automobile sagradit ce jos 1000 termoelektrana na ugljen I sa time ce poboljsati kvalitetu zraka u Kini. NOT!!

VL
Avatar Udruga_obrisanih
Udruga_obrisanih
18:14 11.09.2017.

sprdajte se vi sa Kinom, ali ako kinezi pokrenu masovnu proizvodnju elektro automobila neće baš biti lako svijetskoj auto industriji. Biti će ili na struju ili propast

VL
ST
stefj
14:04 10.09.2017.

I EU i Kina su veliki uvoznici fosilnih goriva, te bi ovime dugoročno smanjile ovisnost o uvozu. Nema ovo toliko veze sa zelenim i ostalim glupostima, jer se više zagadi proizvodnjom struje nego što zagade vozila... Druga stvar je da treba potaknuti razvoj novih tehnologija da bi one postale masovno primjenjive i jeftine, time bi se smanjio utjecaj međunarodnih naftnih kompanija na svjetska zbivanja i politiku... Sada Amerika kontrolira skoro sve izvore nafte, dolar je isključivo sredstvo plaćanja fosilnih goriva, ako EU i Kina pređu na električna vozila taj utjecaj Amerike se može bar malo smanjiti...

VL
DU
Deleted user
16:57 10.09.2017.

Na svom zadnjem putu u Kinu,najviše sam se vozio u Byd e6 autu koji je vozilo više od 60% takasista u Taiyuanu.To je 100% el. auto sa autonomijom od 500km.

VL
VE
velebit1
12:48 10.09.2017.

dal se ikad neko zapita kolko bi zagađenje bilo da svi auti voze na struju za recikliranje svih tih baterija koje su živi otrov jer se još uvijek baziraju na olovu i alkalnih kiselina

VL
JO
josmalopanestalo
09:34 11.09.2017.

meni se sve čini da je to ko sa štednim žaruljama kad sve staviš realno na papir ali zbilja realno a ne muljati

VL
Avatar Nick2k
Nick2k
13:32 10.09.2017.

A za proizvodnju struje lozimo ugljen...

VL
Avatar Aristarhh
Aristarhh
13:25 10.09.2017.

Kina želi izmaći kontroli.

VL
AA
aabbcc
19:20 10.09.2017.

Struja je skupa i kada bi taj auto mogao ustekati doma pa voziti bez baterije koliko trosi motor 100 kw ?___ Benzina oko 5 litara/h a struje bi to bilo oko 110 kuna /h voznje bez da koristite struju za zagrijavanje u autu i druge potrosace.

VL
AR
Artukovic
12:54 10.09.2017.

Ma glupost da veca nemoze biti.....

VL
Avatar acivij
acivij
14:56 10.09.2017.

Još jedan pamfletčlanak kojim se promovira "zelena alternativa i bolja budućnost". ......................................................................................................................................................... Budući da nafta više neće biti potrebna, možda se netko dosjeti jadu, te tada jeftinu naftu počne kuriti u termoelektranama koje će proizvoditi struju za "zelene" automobile ...

VL
Avatar acivij
acivij
14:56 10.09.2017.

Još jedan pamfletčlanak kojim se promovira "zelena alternativa i bolja budućnost". ......................................................................................................................................................... Budući da nafta više neće biti potrebna, možda se netko dosjeti jadu, te tada jeftinu naftu počne kuriti u termoelektranama koje će proizvoditi struju za "zelene" automobile ...

VL
Avatar pendreck
pendreck
13:48 10.09.2017.

..to bi slomilo dominaciju njemacke ( u kojoj svako 5. radno mjesto ovici o autoindustriji)... ali i velikim djelom njihovo gospodarstvo. Znaju oni to, i dalje spavaju dubokim snom...

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.