Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Stiže Sportage

Kia najavila hibrid koji će si moći priuštiti širi krug kupaca

Kia Sportage hibrid
Foto: Kia
22.06.2018.
u 11:00

Kia je predstavila cjenovno dostupnu tehnologiju koja se može ugraditi u postojeća vozila bez zadiranja u njihovu praktičnost

Kia Motors za drugu je polovicu godine najavila predstavljanje prvog dizelskog mekog hibridnog pogona, u skladu s ciljem da stvara inovativna vozila koja si može priuštiti što širi krug kupaca. Novi EcoDynamics+ pogon smanjuje emisije CO2 upotrebom elektromotora tijekom ubrzavanja, kada koristi starter s dodatnom 48-voltnom baterijom.

Omjer troškova i performansi

Ova tehnologija mekog hibrida tako nudi uvjerljiv omjer troškova i performansi u odnosu na klasične hibridne sustave. Kompaktna priroda komponenti znači da se nova tehnologija može lako ugraditi u postojeće vozilo i u konstrukciju pogona bez zadiranja u praktičnost ili raspored u vozilu. Kijin pogonski sustav mekog hibrida stvoren je da postane nevidljiv dio života vlasnika, bez ikakvog priključivanja ili punjenja.

EcoDynamics+ pogon funkcionira i s ručnim i s automatskim mjenjačem, a može se koristiti uz prednji, stražnji ili pogon na sva četiri kotača. Također, moguće ga je koristiti kod dizelskih i benzinskih motora. Dizelski meki hibrid Kia Sportage - prvi model koji će nuditi novi EcoDynamics+ pogon - stiže u drugoj polovici godine, a ostali modeli i benzinski meki hibrid očekuju se u 2019. godini. Novi Ceed, koji na jesen dolazi u 3. generaciji, ovaj će pogon dobiti iduće godine. Novi pogon prvi je korak u ostvarivanju Kijine strategije elektrifikacije do 2025. godine.

Dodatni okretni moment

S EcoDynamics+ dizelskim pogonom mekog hibrida Kia će ponuditi čistije dizelske motore. Sustav djeluje u kombinaciji s tehnologijom selektivne katalitičke redukcije, koja pomaže kod snižavanja emisija CO2 do 4% po novom svjetskom ciklusu mjerenja emisija (WLTP), i do 7% po dosadašnjem NEDC-u.

Kijina tehnologija mekog hibrida koristi 0,46 kWh 48V litijum-ionsku bateriju i novi starter-generator mekog hibrida (MHSG). Sustav se neprimjetno prebacuje između dva načina djelovanja - ‘motor’ i ‘generator’. Kada MHSG djeluje u načinu ‘motor’ tijekom ubrzavanja koristi se uskladištena električna energija baterije, koja tako motoru s unutarnjim izgaranjem pruža dodatni okretni moment prilikom snažnog ubrzanja, ili snižava buku motora tijekom blagog ubrzanja. U fazi kočenja, u vožnji po nizbrdici ili kod približavanja raskrižju MHSG preklapa na način ‘generator’, čime upotrebom radilice puni bateriju.

Ovo su groblja dizelaša, 300.000 čeka svoju sudbinu:

Kia Sportage hibrid
1/32
Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije